U maritu u tirannu - chì fà?

Quandu avete principiatu a cattiva, tuttu era bella: bella corte, passeti romantichi, tutta a vita pari un contu di fata, perchè mette un prìncipe real! Era aggradèvule è griganti, è da a prima reunione chì avete fattu chì stu zitellu hà intesi seriu. Eppuru, dopu à u matrimoniu, tuttu cambiò: ora ùn hè micca un prìncipe, ma un canzuniu, è micca un ghjovanu ghjovanu chì rispetta qualcunu scelta di a donna di u so core, ma un tirannu domesticu chì imprigiunà a so mòglia in l'ingannamentu di u so ego, chì dichjara à a so spesa: Hè impussìtellu di ùn mette micca, ùn mancanu u bedu altru, pensate chì a manera ch'e aghju dettu ùn viaghjate à i vostri amichi, impiccate in casa è si scurdanu di tuttu ciò chì ùn importa micca a famiglia.

Cumu travagliu cù u vostru maritu un tiranu?

Un tirantu in una famiglia hè un gran problema, perchè in questu casu, u so cumpagnu suffreva a so sullofunzione è a pressione morali. U rolu di l'oppressore pò esse ghjucatu ancu da una donna chì hè sucietà è morale più forte chì un omu, ma a maiò parte di i tiranni in a famiglia sò i mariti. Viaghjà cù un tiranu ùn hè micca un travagliu fàliu, ma se ne necessite salvà una famiglia, pudete pruvà à purtassi cun ellu, è se chì ùn viaghja micca aiutu, duvete avè da cullà ghjudizii.

  1. Cumu parlà cun un tiranu? Cumu ellu hè megliu micca di parlà: per esse in silenziu o di l'ordine. Truvate una pusizione forte in ogni situazione è, avè principiatu, dumandate à i so quibbles. Aghju lavatu i pratiche pocu, ma ùn era micca suitatu? - lasciemu ellu stessu. Ùn lascià i so amichi in a cafe? - pozzu, chì una fudda di donne venenu à a vostra casa quandu ellu voli privacidad è tranquillità. Puscieti in terribili cundizzioni psicologica, cum'è quellu chì vo avete.
  2. Cumu pò cumportanu cun tirannu? A vostra manera di cumpurtamentu deve esse più rittendu per ellu. Ùn hè micca una picciotta chì ùn pò micca risponde senza una parola o scusa, ma una persunagenza crescita chì ùn devi micca permessu di disprezzà. Amparate à mantene e vostre prumetti, vede per i so difetti è vituperate. Ci vede à sente in a vostra rolu durante parechji mesi, è pudete assicurà cunghjuntu è cuncorda. A vostra tarea hè di rumpiri a so persunità, cum'è ellu aspetta per fà per voi.

Chì si avete un maritu tirannu?

Sfortunatamente, hè necessariu di pichese cun un maritu solu cù i stessi mètudi chì usa. Appena impudenti è copià a so azzioni, parolle, modu di cumpurtamentu. L'omi anu ancu esse studi, è se ellu, per esempiu, hè abituatu à meticulosamente studià u risultatu di u vostru travagliu, è appressa a prossima volta per ghjucà l'invistiu tutale: hè u filu martellatu correctament? Dopu questu, organizanu un cuncertu cù argumenti, chì tipu d'inept mansi hà dettu, chì tipu di "cuncepimentu" u so patri, chì ùn hà micca insignatu à u so figliolu à l'arti di un omu, etc.

Tuttavia, prima di cumincià à ridivà di l'omu di u tirannu, travaglià nantu à e vostri qualità forti di vuluntà à esse capace à purtà à u limitu quandu ellu si rialize chì si porta ancu malate.

Cumu scappò di u tiranu di u maritu?

S'ellu ùn hà micca cambiatu, è tutti i tentattivi sò solu pruducite assai assai aggressioni, ed hè bisognu à parte. In ogni modu, chjaru ùn hè micca piacevule, perchè i tiranni sò assai risturanti è cunziddiranu i so amori cum'è qualcuni cum'è eslaviani lifelong, chì anu sempre avutu è apparinate per espansione di l'esercitu per obey.

Allora, cumu si dispensa da u maritu di un tiranu:

Cumu ricunnosce u tirannu?

Per ùn casà cù un tiranu, accidinà a natura di l'omu è a so professione:

  1. Trà i pòpuli militari sò spessu i tiranni, in particulari quelli chì ùn anu occupatu un postu altu: queste persone ubbitanu u travagliu tutte e so vive, è ùn hè surprisante chì in casa quì volenu esse cumandanti. Inoltre, tra di questi ghjente volte ci hè ancu fruttivi maravigghianti di famiglie, cuntadini fiducieli è fideli chì ùn vi mancanu micca in un momentu difficiulente, ùn sò micca teme da u travagliu bruttu è sò assai listessi.
  2. Sì un ghjovanu à e primi reunioni insiste chì voi refuse una cosa (per esempiu, da un malu habit) è prova di limità - chì significa, hè un tirannu potenziale.
  3. Ancu se un omu sapi piace insaccate i so prupietà tirrani, ponu avè qualchì "abitudine" quì à a prima reunione: per esempiu, a decisione nantu à quella filetta di vede o quella manera di vultà à u cinema da un tiranu hè di sceglie nantu à u so propiu in order to demonstrate his dominance.

L'outlook for a relazione cù u tirannu deve di quantu a donna pozza di difenda i so diritti è pruvucarà chì a so parolla ùn hè micca l'ultima. Pigliate un esempiu di i misgi: i pate patevuli, ùn sò micca significati difendenzi, perchè anu un'ucchiulati oculati, chì sò sempre pronti per castici di l'offender.