Jardin Botanicu di Yemidji


In a cità cumuna surcoreana di Jeju ci hè u ghjurnale botulariu Yeomiji, chì hè cunsideratu unu di i migliori di u cuntenente. Hè situatu à u complexu turisticu di Chungmun , induve a cultura tradiziunali hè intersindicata cù l' attrazioni naturali.

Infurmazioni ghjugna

Hè un di i più grandi giardini botani in u mondu, a so area hè 112.300 sq. Km. Visitatori quì da u 1989. I Impiadatori di Yemidji sò impiegati solu solu in u disignu di u territoriu, ma ancu in a selezzione di e piante. Anu ancu cambiassi constantemente e e piante da 130 paesi di u mondu. Cusì, a cullezzione di l'istituzione hè sempri crescente.

In u territoriu di u Giardinu Botanicu di Yemidji ci hè un observatoriu di vetro chì s'assemiglia à a so forma di un polopu. L'altura hè 38 m, è l'area hè 12 520 sq. M. U bastimentu hè struitu in u 1992 è hè distinatu à un serra. In u centru di u bastimentu hè un grande pabellone. Hè una piacenza di visualizazioni, da a cima di u quale abra una vista stunning di l'isula di Jeju.

Chì pudete avete vede in l'invernu?

U territoriu di u Garden Botanicu Yemidi hè divisu in parechji parchi tematichi chì sò interrelati. Questu ci crescenu più di 2000 spezie di vegetali subtropici è tropicale. In l'invernu, u turista facenu un ghjiru à circundà u circhiu è pudete visità sti zoni:

  1. Jardinu di l'arbre - in u so territoriu pudete vede e sfruttamenti esotica, per esempiu, orquídeu (vanda, cattleya, phalaenopsis), begonias, bougainvilleas, etc. Una stagione cun illotta hè stata equipada, è archi, sculture, arbuli è pérguli foru stati stallati.
  2. Esposizione di e rare plants of Korea . Hè situatu à u salone cintrali è hè dedicatu à a flora lucali. A attenzione particulare hè pagata per i fiumi salvatichi, chì sò endemichi nantu à l'isula.
  3. Giardinu di i pianti acuati - ponu accade visitanti à mangrove, muntagni, callas, jacinthe, liri, lotus è cipru. In questa zona hè 4 stagni è u stessu numaru di cascate.
  4. Una mostra chì simbulizeghja i tradizioni è a cultura di a pupulazione. L'exhibiti sò fatti di pietre vulcanichi è di flora lucali.
  5. U giardinu di a jungle hà una atmosfera di forze equatoriali eterna. In u territoriu di a cumpusizioni ci sò chjamati fiuma cù cocodori, arbureti cù avere è incantevule.
  6. E giallu succulenti - quì sò colti cattivi esotichi.
  7. Parco di frutta tropicale - quì cresce quasi 40 spezie d'arburi, chì regularmente fiuranu è di fruttu. I vitrati vidinu mostra tutte e tappe di a so maturazione

Chì ci hè nant'à u parcu?

In Yemidji pudete vede tali siti tematichi, situati in l'aire apertu:

  1. Palmar - quì crescenu i cigales, washingtonia, trachycarpus e altri pianti subtropici, circondati da sculture-totem.
  2. U cumuni europeu si componi di un giardinu italià è francese. U so designu serà presu da i famosi palazzi di Roma è di Parigi, custruiti in u XV sèculu.
  3. Garden Coreano - combina stili chinesi è giapponese. Eccu un pondu cù gazebos è piedi viulati circundati da plantes Orientali orientali, per esempiu, hibiscus, sakura, kerry, chanomeles, etc.

Funzioni di visita

U Giardinu Botanicu hè apertu tutti i ghjorni da 09:00 a 18:00. In u so territoriu hà un trenu chì pò cumprà à 60 persone. Pigliu rapidamenti i invitati à a zona giura. Ci sò ancu ricordi è cafes.

Cumu ghjunghje?

L'indirizzu di u Garden Botanicu Yemidi hè bastatu faciule di truvà. I primi turisti anu da alcuni a cità di Songvipo. Ci sò busi di tutta a cità di Jeju . Allora vi tocca à trasfiriu in un bus regular, a ghjusta diretta à u parcu. U viaghju dura à 20 minuti. L'indirizzu postale hè dinò: 93 Jungmungwangwang-ro, Saekdal-dong, Seogwipo, Jeju-do.