Trè citta

Se vulete cunnosce a storia di Malta bisognu, vera certe visita a trè cità chì sò a basa di tuttu u so isula. No, ùn hè micca a famosa Valletta o ancu Mdina o Rabat , chì pareva assai più tardi.

Parlamanu un tipu di tandem architectural, chjamatu "Trè Cite". Questu hè Cuscicua, Vittoriosa è Senglea. Eccu i nomi di a cità sò micca ricivutu nunda, è in u so fundamentu sò stati chjamati Bormla, Birgu è Isla, rispettivament. I vitturiana avemu bisognu di sapè da questu, perchè l'aste di autobus hè esattamente quì i nomi antichi. E so residenti lucali scritanu spessu di questi nomi tramiti un guionu - vechju è novu, per ùn avè micca confusatu da elli è si era chjaru da i turisti.

Situazione giugrafica

Trè città in Malta si cunisciarete cù l'altri è, literalmente, passanu un à l'altru. Sò assai inuditori, perchè Malta hè una isle di forma irregulari, cù totunità di protrusioni, dui di quali si trovanu Vittoriosa è Senglea, è in a parti cuntinentale à a so basa hè Mentri Cospicua. Hè megliu di inspeccionà queste cità durante un viaghju di vela in una nave, o à u puntu più altu di a Valletta, da quandu tuttu pò esse vistutu in u palmu di a manu.

Cospiqua-Bormla

Sta cità hè cunsiderata u più chjude in a famosa triad, perchè pareva in u XVIII seculu. Quandu principia era un stabilimentu, è dopu chì i Cavani-Ioanniti erigian fortifiche è i bastioni cù i parechji fugliale di parechje, u locu hanu sviatu fama vera.

E so bassini, situati in a baia, servinu com'è un alloghju per i barche di pesce, è dinò di e magazzini per i merchenzugji purtati da mare di tuttu u mondu. A cità moderna di Kospikua hà acquistatu u so attuale prisente dopu à l'annu 2000, è hè sempri megliu interessu à i turisti di tutte e mondu abbitatu in Malta.

Cume si avvicina à Bormica-Bormla?

Per vene in una di e trè cità, puderete aduprà trasportu publicu - piglià u busu da Valletta. In modu, u trasportu di l'autobus in Malta hè assai populari è hè l'orgogliu di i lucali. In ogni locu pudete truvà l'imagine miniatura di stu tipu di trasportu, ancu nantu à i prudutti di souvenir. Da Valletta ci sò dui autobus:

Chì vedi in a cità?

A più bella è famosa edifiziu di a cità hè u Tempiu di l'Immaculate Conception, in u quale hè una statua intaglio di una monja d'un arburu sante in 1689. Per vene à a missa, avete bisognu di sapè l'urdinamentu di servizii chì si sò accaduti nantu à e fete di a ghjesgia è u ghjornu di findi à 7h00, 8h00, 9h15, 11h45, 17h00. i ghjorni di seppuri pudete cuntrollà à 7h00, 8,30. 18.00.

À u mumentu à passi in u tèmpiu, hè u Memoriale Militari di Kospicua - un grande angelo cun croce è una corona - un simbulu di Malta.

Un munumentu storicu interessanti hè u primu mussu secu, chì hè apparevutu in u tempu di cavaleri. Dopu tuttu, stu locu hè assai cunvene da un puntu tècnicu di vista. In a forma in quale esisti, u Dock No. 1 hè statu edificatu in u 1848. In seguitu hà sviluppatu, è à a listessa ora a Cappella di u Sacru Sciccareddu fù custruitu quì da i marineri. In u 2010, hè statu decisu di creà un cumuni stòricu peatonal.

Ristoranti è hotel in Koscicua

U Triq Xatt Ir-Risq (Bormla Waterfront) si trova Regatta restaurant, induve campagnola è i turistici ponu appiccicà, sceglie platti da a menù di a cucina mediteranale è una rich liste di vini. I ospiti sò stati in u BnB di Julesy.

Senglea (Isla)

Cum'è in tutti i paesi di a triada, pudete ghjunghje viaghjate in autobus da Valletta. Allora, in questu direzzione, u busu №1 Valletta-Floriana-Marsa-Paola-Bormla-Isla vai. Propra di a chjesa di Santa Maria, u cummerciale Vittoria hè una stata, nantu à quale pudete cumenciu di scopre i tesori.

Chì ghjè interessante in Sengle?

In più di tutti i tipi di monumenti architettonii di i giardini pubblichi situati à u puntu extreme di a penisula, da a fortezza di a fortizza di San Michele, una vista splendida di Vittoriosa è Valletta, à quale pudete attru. Eccu una attore, chì hà una forma ecunòggula, chì mostra i simboli di Malta - l'ochju, u pede è l'arechja.

Dove dormir à Senglea?

Per i turisti, Sally Port Senglea hè u postu perfettu per stà. L'hotel offre i chjiuzzi incù una schermu di plasma, una piccula cucina, bagnu è internet gratis. Ùn hè necessariu di utilizà trasportu pùblicu, perchè à prossimu di l'hotel, ci hè un muelle chì pudete riesce un taxi acqua in qualcosa di e Trè città in Malta.

Vittoriosa (Birgu)

U terzu di e famose cità hè uguali di dimensione à Senglea è hè ancu situatu in una penisula allungada chì si estende in u Mari Mediterraneu.

Attractions à Vittoriosa

Comu in tuttu u timore di i paesi ci hè ancu qualcosa di vedà, ma l'ogettivi più impurtanti per a peregrinazione di i turisti hè un pezzu di porte chì una volta protetti a cità - u Principale, l'Ambush è l'Avanzate. A manu sottu a porta hè u Museu di a Gloria Militariu di Malta, chì si pò accede solu per 8 euros da 10.00 a 17.00.

Inoltre, ci hè una interessante Chiesa di San Lorenzo, chì si trova à a riva di l'acqua, chì si riflesse in a superficia acqui (Tpiq San Lawrents). Hè custruitu da i cavaleri di l'Ordine maltisa in u XVIe seculu, è finu à questu tempu hà cunservatu u so culore originale.

Dognu di passà a notte in Birga è avà pranziatu?

Comu in u restu di Trè Citi di Malta, ci hè solu un locu per falla di a matinà: a casa Carming in Birgu. Hè situatu à u centru di a cità è ùn puderebbenu troviu solu.

Sì avete famu, pudete cene à un excelente restaurant vegetariano. Ci hè una scelta bona di i pranzi, u serviziu bisognu è i prublemi democratichi. U risturante hè statu in u mari, perchè i visitori puderanu tastà a bellezza versu u manghjatu.

Per i amatori di i pezzi di carni è di i pezzi di mare pò cunsuccà l'osteria Osteria.Ve. In più di i platti principari, i pasticceria fresca fina sò sirvuti quì, chì pò esse tastate cù gustu in una stanza situata in un vechju bastimentu di petra.

Cumu ghjunghje?

A volta da Valletta à Vittoriosa, ci sò dui autobus: