Famiglia Carta

Tutte e famìglie sò simili in qualcosa è ogni famiglia hè individuali. Questu hè manifestatu in u rispettu di i membri di a famiglia per a bona è a mala, e regule di cumpurtamentu in parechje situazione, tipu di punizioni per rizesioni, etc. E reguli pò esse publichi o privati. Li reguli di vucali sò discututi è pò varià secondu a situazione è in accordu cù tutti i membri di a famiglia. E règuli di ricanus sò cunnisciutu à tutti in a famiglia è ùn sò micca negozabili, ma sò mandati. Regoli di famiglia - un settore di e regule in a famiglia è i vucali, è privati.

Un esempiu di reguli di vucali hè u tempu di dorme di u zitellu. Li dicenu à dorme à quattru nuvès'i in a sera, è ellu cunnosci. U piccione sviluppa è pocu tempu u cambiamentu di u sonnu. Un esempiu di reguli di famigghia micca affucati - ùn pudere micca offend à i membri maiori di a famiglia. Questu ùn hè micca discutitu, ùn importa ciò chì passa u tempu.

Regoli di a vita famigliali

Chì sò i reguli di famiglia per?

U codice di e reguli di famiglia in ogni famiglia hè diversu. Di solitu, i reguli adopti da a generazione maiò, agitu per u persunale persunale di ogni membru di a famiglia è a generazione currente, sò presa com'è a basa di l'statutu familiale. A charter di a famiglia afecta a quasi tutti l'aspettu di a so vita. Cumincià cù quale è chì deve fà è finisce cù l'espressione di sentimenti per ognuna. Per esempiu, in una famiglia, a dispusitivu hè a prerogativa di u maritu, è in l'altru u spartimentu hè spusatu da quellu chì passava prima in u duminiu di basura. In una famiglia, ghjurà à i zitelli hè a norma, è in l'altre genitori ùn anu ancu permettenu à fà trè l'uni solu s'ellu ci hè un zitellu in a stanza.

In ogni stadiu di un novu ciclu di a vita di famiglia, e reguli familiari sò cambiati. Hè in questi momenti chì l'abilità di i membri di l'abitudine per negoziate trà elli stanu verificatu. Questa depende a situazione morali intra a famiglia è a so salute siculogica. A relazione pernicuosa trà i parenti hè influinzatu da l'absenza di alcunu standard di cunducta, o a so contradiczione à l'altri.

Regoli per una vita di famiglia felice

I règuli adopti in a famiglia anu un effettu benefizièghjanu à u sviluppu di i zitelli è u sviluppu di a so persunità, a furmazione di i so "I". U zitelli à e famìglie sò sviluppati più veloce, più faciule per perceive informazioni utile, più faciule d'adattate in u novu ambiente. Per esse u risultatu, i citatini siciliani murali-normi di u so paese criscianu, capaci di crià e famigliale forte è prusperu.