Un sistema rappresentante

Malgradu u so nomu scientificu, un sistema rappresentante hè un cuncettu simplici. Hè denota manera di percive a realità circunfante, chì hè a più carattica di questu o quella persona.

Tipi di sistemi rappresentanti

Ci hè parechji sistemi rappreżentattivi basi di l'omu, chì carattirizza u so tipu di percepzione di a realtà. Ci sò tuti principali - visuale, auditivo è cinesteticu, ma sò raramenti truvati in forma pura, è per esse l'animali mistaddi nantu à quelli sò ancu rilevanti. U sistema rappresentante rimanenti pò esse chistu:

A definizione di un sistema rappresentante hè usatu in NLP - programazioni neurolinguistique. Sapendu chì canalice una persona hè attunata, hè più faciule per influene influirallu.

Definizione di u sistema ripresentativista rimanenti

Stu indicatore hè impurtante per sapè micca solu di sè stessu, prima è di i vostri amare. Ci hè una massa di metudi di diagnostichi per u sistema rappresentativu, da prupòsenzi psicologichi chì ponu esse realizatu nantu à Internet, à simule.

Per esempiu, in un discursu, u visu descrizanu i culori, l'imaghjini, i cumercii di stampa; A Audial se dirigirà a descrizione di l'ambienti sonu, è cinestettichi - à i so propri sensazioni. Vizuals ùn ùn perceive micca l'informazioni per l'ore, è i kinesthetichi vulianu toccu tuttu; Audialam ùn hè micca impurtante per vede, perfezziunate per l'infurmazione di sonu.