Tatuaggio Bear - Meaning

Molti zitelli elli sta scelta, perchè una tale stampa hè assai originale nantu à u corpu femminili. Ma, prima di dicurità cun un tesoro di l'ombra, truverete u so significatu, chì a ghjente dice chì a "una stampa scritta" hà cambiatu a vita di una persona per u migliore, mentre chì altri, un pò pudè un solu infieritore.

Chì significà tatuarità?

Prima, simu verificate ciò chì simbulizeghja stu disignu. Se parlemu di a cunvergenza di i mitulugia di tutti i paesi, hè crede chì una imagina suggerisce chì un omu ùn hà micca solu un caratteru assai forte, ma hè ancu listessu per difenda i so interessi è i principii. Tradizzjonalmenti, in parechji paesi, tanti tatuaggi sò stati fatti da i suldati, perchè ellu credi chì u tippu pruteghje a trapateria, aiutu à fà a decisione correcta è dà curaggiu è curagiu - quella hè a denominazione principalità di tatuaggi di bear.

In u mondu mudernu, stu simbolicu di sta figura hè cunservata. Una zitella chì face un tatuatu nantu à u so corpu vulete dimustrà à d 'altri chì ùn si rinannabile "à a vulintà di e circustanza", ella sempre falla solu e decisioni indipendenti è esse guidata da i so wishi è idee nantu à "right and wrong". Ma, solu questu solu si a mostru vera hè illustratu. Sì una zitella trattà un tatuu in forma di un osteru di peluche, da esse da esse interpretatu da una manera diferenta. In questu casu, l'intrepretazione di l'imaghjini hè necessariu cum'è un desideriu di truvà un difendenti, postu chì a donna hè una criatura amena è impressibile.

Tatuari è di u significatu trà l'eslaviani

I slaves eranu assai honori di sta bèstia, era cunsideratu «rei di u boscu». Dunque, a so imagine ùn puderà micca per infallu sarvu finu di tutti. Tali tatuaggi sò stati fatti da i suldati, i cacciaturi, è ancu i capi è i magichi. Hè stata creuta chì si una persona porta l'imaghjini di sta bèstie nantu à u so corpu, ùn pò micca solu guadagnà forza fisica, ma ancu hà avutu l'oppurtunità di "parlà à i dii".

Ma, per esse u patrone di issu disignu era ancu assai periculoso. I slaves pensanu chì, se una persona ùn observa certu regule di cumpurtamentu, tradisce à i so amichi, hè aggradatu o esse fora di u periculu, l'oghje u vangelà. Per quessa, tali tatu ùn anu micca mai applicata à i zitelli è à l'adulescenti, perchè ùn puderanu micca e decisione infurmati è esse responsabbili di elli.

Tattoo di u Hall of the Bear

Sta stampa hè dinò di i Dysplatte di l'antica Slavonica è i simboli. U tattoo s'assumiglia in una circonda, in i intersezzione di quale formani trianguli. Dintra u grande circhiu ci hè ancu un zitellu zitellu.

Stu tatuu hè più spessu sceltu per l'omi, ma ci sò ancu e chjude chì vulianu avè sta stampa nantu à u so corpu.

Simbolizza stu disignu ùn hè micca autru chì appartenenu à un certu tipu, fidilità à ellu è una dispiacenza per difenda, inveci di e circustanze o periculu. Per quessa, una persona chì sceglie tali tatuu pò ricurdà chì ellu hà rializatu l'oblastu, è porta un tipu "ghjustu di fideltà".

Anch'ella sta stampa serà duverà u so pussessore cù u putere, micca tantu fisicu com'è moral. Hè cresce chì una persona cù tali tatuu serà capaz di utilizà e circonveniente in u so favore, hà amparatu à cumunicari cù forzi più elevati, è ancu a so prutezzione, ma solu se ellu stessu hè "anima pura", è ùn fate micca meannessi à l'altri populi. Inutili, da l' amuleto u tatuu pò esse diventà un tipu di "curse", per quessa, vi farà solu a furtuna à a persona.