Museu di Ceramica Orientali


U Museu di a Ceramica Orientali, situatu in Osaka , u Giappone, hè un tesoru di porcellana cullata per dui mil anni. U custruitu si ferma in u paisaghju di u Nakanoshima Park è si cunfondenu cù i viniure di cirte. L'expositu presenta una piccula parte di l'articuli da Cina, Corea, Vietnam è Giappone . U restu sò stati guariti in i traspremessi. Dopu passà parechji mane d'oghje, cumencia per capiscende perchè i cummerciu di tutte e mondu andate in Oriente in cerca di travagli d'arti.

Descrizzione

A bellezza di l'esibiti è a curazioni cù quale scrite scritte sò scritte in inglesi facenu visità u museu assai passiunanti è gustoso.

U museu hè stata aperta in 1982 grazie à a coletta Ataka. Dopu à u collapseu di l'impiegazione, ci hè scantatu chì a cullezione ùn survie micca, è Sumitomo Bank, u capu principali di Ataka, decide di donate à a so cità di Osaka. In u futuru, l'esprissioni hè stata largada è avà pareva parechji mila copie, cumprese:

A ceramica chinesa sò in camere luminiscente cù quelli chì soffiani à crescita i so culore vivu. Ceramica coreana - in camere cù soffitti bassi cù illuminazione tinta, chì creanu una impressione simplici è chambre. In a sala giugraia l'uggetti sò situati sottu, in i cundizioni di a vista in una stanza cun tatami.

Ogni articulu sò stallati nantu à e plataforme spicchificante in spaziali in casu di un terramotu, è u museu stessu hè assai illuminatu.

Porcellana china

Ci sò assai liggi nantu à a porcellana chinesa. A so alta qualità anticipata u so tempu. Quandu u Celadon Chinese salvava a vita di Darius. Poison soaked vegetables fanu sirvuti à a tavula, ma un pianu di celadon rintrachju quandu u velenu infiri in a so superficia peruva, è Darius hà surviviu. I persiani si cuminciaru a caminari in ogni locu per truvà celadona per a so capacità di salvà a vita.

Ceramica di Corea

Ceramica coreana sò rapprisentati assai. In i ghjorni d 'oru trà u 8 ° è u 12 ° seculu, i mercaderi sò vinuti in Corea per admirar a ceramica di Celadon, chì era a più avanzata in u so tempu. Stu glaze hè assai populari è sprissivu. A celadona coreana hà e so funziunalità propriu:

L'arti potters muderni cù i materiali è tecnulugia dispunibuli attentanu di ripruduzzione tecnulugia di a celadona coreana.

L'exposition attrae l'attenzione d'una bule in a forma di una zucca. Questa cosa mostra a bellezza di a natura è a pruduzzione abundante in una forma ligeramente decorata. Privatu di colori brillanti o d'ornamenti, a bule d'oettre hè bellu cù un tintu di jade. Hè mila anni, i persiani parlavanu di a celadona, chì ghjela cun ghjane è acqua chjara.

I prudutti Buncheong

Un altru tipu di ceramica prisentata in u museu hè Buncheong. Questa ceramica sò fatta da a fine di u seculu XIV à l'oghje. Hè distinatu da tarri verdi blu-blu. I pieni sò cuparti di glaze, è i sculture sò dipinti cù un pigmentu di ferru. Eccu sò pranziari cù pittura casi figghiu è pocu centru chì ùn anu centru, ricordati à spessu di i pittura.

Funzioni di visita

I cambiamenti cambiani tutti i mesi. Certi òpiri sò trasferiti versu l'immeuble, l'altri sò esse exhibiti. In u museu di a ceramica orientale, ci sò esibizzioni di articuli di l'arti purtatu da altri musei di u mondu. Allora, per $ 4.5, pudete vedere parechje cullizzioni da parechji paesi in un locu.

À u pianu fondu hè una sala di tè, induve e tagliatelle è l'snacks light sò sirvuti da 10:00 a 17:00. Ci hè ancu una tenda in quale pudete cumprà libri, carte postale, catalogi di exhibimenti, è ancu alcune riproduzioni ceramica. Foto hè auturizata solu in una locu indicatu.

Cume accade à u museu di a ceramica orientali?

Pudete piglià u metro da a strada di Sakaisuji à a Stazione Kitahama o a Midosuji Line à l'Estazione Yodoyabashi è caminate 400 metri à pede in una direzione orientale.