Museo Nazionale di Angkor


Curiusi turisti chì anu sceltu à relaxà a meravigliosa cità di Siem Reap, basta à visità u Museo Nazionale di Angkor. Questu hè unu di i novi musei muderni in Cambogia , in queste scopre a più interessante historia di u imperu Khmer. U Museo Nazionale di Angkor coppula una zona di più di 20 mila metri quadri. m., In questu trovi trova 8 gallerie di artefacti archeologichi. Intunate, induve, serà purtatu da a storia di a guidaria, chì li dilla à i più chjornu di l'esposi.

Da a storia

U Museo Nazionale di Angkor fù apertu à u 2007. Malgradu u so nome, hè una imprese privata, ma l'exhibiti in u museu pertenenu à l'anticu Museo Nazionale di a cità. A maiò parte di l'azzioni spettaculu appareru in u museu utteni à l'Istituto Francese di u Far East. A stu mumentu u museu appartene à a famosa sucetà di Bangkok Thai Vilailuck International Holdings.

Esposizione è esce

U Museo Nazionale di Angkor offre a megliu tecnulugia muderna chì farà a vostra scursioni più caldi. Diette lucile, pantaloni tattili cù spaziu visuale constantemente mostra i pelle di a storia di l'imperu. Per impidiscia u calore da u vostru avellu, l'installazione hè stallatu in u territoriu di u museu, cusì l'urighjini pò durà duranti oghji.

U bastimentu stessu si prisenta assai attenti. Hè custruitu in u tradiziu archiviu Khmer è "salvat" da torretti di assai tarri. A porta principale di u bastimentu hè ancu un esempiu di l'istile Khmer. U Museo Nazionale di Angkor hè divisu in ottu zoni largu, ognunu rapprisentatu da una era separata di l'imperu. A transicionità entre elle ùn hè micca invisibili per via di l'strutture bagnate. Nantu à u territoriu di u museu sò i costi ghjusti cun fonti, quandu pudete rilassate.

A vostra gira di u museu principia cù una piccula film nantu à l'Imperu Khmer, dopu chì e guida serà capaz di cuntinuà è fassi l'idea di a storia di questa era. Tandu sarà pigliatu à e cabine di u museu:

  1. Una galleria di millaie di Buddhas . Un grandu numaru di statuette di Boudini l'averanu in questa sala. Ci hè quì quì chì ci sò fatta di legame, bone, oru è altri materiali. Guidate vi diciarà chì u Buddhismu hà influinzatu i primi abitanti Khmer.
  2. Esposizione di a civilizazione Khmer (A-Gallery). Eccu avete acquistatu da e sculture è l'ughjettu di a vita di l'era pre-Angkor. Ogni feghja si trova nantu à u nostru ghjocu cù una schermu screen chì mostra un video di questa fita, è à a fine di a visita, vi esse rializatu un picculu film about a vita di a vita di a pupulazione di quellu tempu è a fundazioni di l'induzzioni.
  3. Esposizione di Religioni (In-Gallery). Eccu avete dettu l'leghje più interessanti di u Buddhismu è l'Hinduismu, chì hà influenzatu a tradizione è i riti di a pupulazione. Pudete acquistà cù i monumenti culturale (manuscritti è documenti) di l'era Khmer in questa sala.
  4. Esposizione "Imperaturi Khmer" (S-Gallery). I principali esicuti di questa fanzunia foru l'uggetti persunali di u primu re di l'imperu, Jayavarmane II. Ci sò ancu esceta di i so discendenti: l'Imperatore Chelny (802 - 850), Yashovarmane Prima, Suevarmman II (1116 - 1145), u Re Jayavarmane Seventh (1181-1201).
  5. Esposizione "Angkor Wat" (D-Gallery). Eccu avete infurmatu di e diverse tecnichi di custruzzione di Angkor Wat, i so primi attraversi culturali chì anu statu demucatu è, sicuru, a custruzzione di u primu grandi palazzu.
  6. Esposizione "Angkor-Tom" (E-Gallery). In questa stanza avaranu tutte e più chjucu nantu à a custruzzione di l'anziane capital di Angkor-Tom. Tandu sarà amparatu cumu l'architettura di a cità hà cambiatu cù u tempu, è dinò l'ingaghjamenti interessanti.
  7. A mostra "Storia in pietra" (F-Gallery). In questa stanza ci sò pedi enormi di a cultura antica chì guarda impurtanti cullizzioni è crocezioni di i persone Khmer. Propra i pietre, pudete leghje a trascritore moderna in trè lingue.
  8. Esposizione di costumi antichi (G-Gallery). Comu avete capitu, in questa stanza, sarete acquisto da u tradottu attire anticu di a cultura Khmer. Ci hè ancu accessori preziosu di l'era, a più bella ghjillaghju di l'imperatori. U monitorizzatu chì si trova in u centru di u salottu vi cunducerete un petit filmetatu nantu à i capelli è u stilu di a ropa di quellu tempu.

A nota

U Museo Nazionale di Angkor viaghja ogni ghjornu da 8h00 a 18h00. Da u 1u ottobre à u 30 d'aprile, pudete visità u museu à 19,30.

Per l'ingressu à u museu avete da pagà 12 dolaris - questu hè u prezzu più altu di u bigliettu in tuttu u statu, ma si justifica se stess. I figlioli chì sò sottu à 1,2 metri, l'accusazione hè liberu. Se vulete esse fotografiatu in un museu, paganu per 3 dolarsi, ma ricurdate chì micca ogni palcuscenu hè permessu.

Per trasportu pùblicu à u Museo Naziunale di Angkor, puderete uttene cù un bus numero 600, 661. Se decide decide di trasfurmà à l'ochju in viaghju cù u vechju, ellu cliccate una diretta nant'à u 63.