Angkor


Molti viaggiaturi cunzidenu Angkor Wat per esse a carta di visità di Cambogia . Hè un gran complexu di tempiu Hindu, secondu a classificazione di l'UNESCO cunziddi una pruprietà culturale impurtante di l'umanità. Ma ùn tutti ùn sanu chì questu hè solu una parte di a regione storica antica di u paese - Angkor, antica u centru di l'Imperu Khmer. Esistia in u seculu IX - XV.

U nomu di questa regione, cum'è i ricunniretti cunvince, vene da a lingua sànscrita "nagara", chì significheghja "cità santu". U tempu di prosperità in Angkor in Cambogia cumminò in u 802, quandu l'imperatore Khmer Jayavarman II proclamò a divinità è u putere illimitatu è in veramente mudghjenu a capitale di l'statu quì.

Chì hè l'antica cità di Angkor?

In u nostru tempu stu anticu riferimentu s'assumiglia una cità classica, ma più un prefettu di a cità. Questu hè spiegatu da u fattu chì in u Imperu Khmer casi tutte l'abitazioni è l'edifizzioni publiche sò stati chjappi in basa di lignu, è hè distruttu assai prestu in un clima chjude cun una alta humidità. I ruini di i tempii locali anu survigliatu bè bè, perchè eranu eretti da ghjuvintì. I fossili sò stati missili di tufu.

Ora i ruvelli di u cumbre di u templo Angkor u circundanu a terra tropicale è a terra agricula. Hè situatu à nordu di u Lago Tonle Sap è in u sudu - da a Kulen Plateau, vicinu à a metropole moderna di Siem Reap in a pruvincia di u listu stessu nomu. A distanza da u centru di a cità à i costi antichi hè di circa 5 km.

A dimensione di a cità di i temples Angkor hè impressiunanti: a so longa da u nordu à u sudu hè di 8 km, è da u punenti à u livante - 24 km. Connoisseurs di l'antichità si sorpresa cù u fattu chì tutti l'edifici sò custruiti senza l'utilizazione di cimentu o àutri materii d'impurtante. I blocchi di pietra in elli sò assuciati da u tipu di serra. Presente in i tempuli loca è a misticisimu: se vede da u avvocatu à u complexu da l'altitudine, diventa belluce chì u locu di i tempii currisponde à a pusizione di l'astri in a custiddazioni di u Dragon in u ghjornu di l'equinoxe vernali à l'alba à u 10500 aC. Sta data hè assuciata à a rotation cícliche di u Polége celeste à u centru di a custellazione, ma u significatu di tali arranzu di l'edificazioni per i Khmers antichi ùn hè micca entendre bè.

Cumu megliu inspeccionà u complexu di tempiu?

Per fà cunnosce in tutti l'altri turchi di Angkor, un ghjornu ùn sia micca bè. In casu, se sè vo limità in u tempu, pudete mandà un giru nantu à u Cirqueu Chjave per vede i santuali principali. A durata di a strada serà di circa 20 km. Sì avete preferitu immerse in l'istoria di Cambogia è imbuedda cù a so cultura, stendu quì per altru dui ghjorni. In u sicondu ghjornu stessu hà amparate nantu à l'aspettu di i tempii di u Gran Circle spargugliatu nantu à l'area di 25 metri kwadrati. km, è u terzu ghjornu pò esse dedicatu à l'eccettu di distanti monumenti di l'architettura antica.

A tarifa di u tarifu per u situ di l'attrazioni hè $ 20 per ghjornu, $ 40 per trè ghjorni è $ 60 per a settimana. Ogni annu ùn sò micca validu per visitate i tempii di Beng Meala, Koh Kehr è Phnom Kulen, per l'entrata à quale avete da esse pagatu rispettivamente 5, 10 è 20 duli. I passi cù a vostra foto sò raghjone nantu à u puntu, à l'intrata à u cumuni di u tempiu. Pudete cumprà cumprà à a seconda entrata, à traversu chì i dutcitanti di una strada di pea piglianu à Banteay Srey è l'aviazione passanu à a cità "morti".

Lista di Tempia Angkor in Cambogia

In u quadru, quandu era occupatu da l'antica capitale khmeriana, è avà vi vede u rughjonu cunservatu di l'edifici sagri Hindu è Buddisti. Tra d'elli pudemu distinguish such structures:

  1. Templi di Angkor Wat. Questa cumplessu di edifici hè cunzidiratu com'è u più grande di u Santu di u Santu Hindu induvatu à u diu Vishnu. A principal diferenza di u tempiu hè a presenza di queste trè nivellu, perchè cunsistenti di parechji spazi cuncreti cunfini, chì include 3 galassi rectangular. Sò cunnessi cù l'altri di e galerie in a forma di una cruci è hà rispostu sopra l'altru, formant una piràmide triplaniculata.
  2. Phnom-Bakheng. Questu hè unu di i primi tempii custruite quì in 9-10 seculi. Hè una struttura di cincucenti, decorata cù tanti torretti.
  3. Angkor Thom (in traduzzione "a big city"). Questa hè a citadella più impurtante di a cità è u centru di u cumbre di u tempiu. In u tèmpiu pudete vedà a terrazza di elefante, a piramide di strata, u Bayone, a Porta di a Vittoria, a terrazza in leppettore, ponti di pietra, etc.
  4. U Tempiu di Bayone , chì hè unu di i elementi più interessanti di u cumbre di u temu Angkor in Cambogia attraenti à a suluzione architettonica originale. Questu edificiu di treenti cun un settore di torreggi quadrati di diversi alture, in ogni latu di u quale a rostrata di u bouddhoi hè sculptatu.
  5. U monasteru di Pre-Kan, chì cumpresi i tempii di Ta-Som è Nik-Pin (seculu XII).
  6. Banteil-Kdei .
  7. Ta-Prom, chì ùn hà micca persu l'autenticità per i pastori sèculi.
  8. Bakong, cunzidiratu u primu esempiu architecturale di un tempiu di muntagna.
  9. Banteay-Srey , rinuminatu per i so bas-reliefs fantastichi.
  10. Phnom Kulen.
  11. Koh Ker
  12. Beng Meala.
  13. Chau Sei Tevoda.
  14. Di Thomannon.
  15. Ta Keo.
  16. Prasat Kravan.
  17. East Mebon.
  18. Pre Rup.
  19. Dunque Som.
  20. Neak Pean .
  21. Preah Kahn.

L'ultimi cinque tempii appartenenu à u Grande Circle, i.e. sò incluse ind'è a ruta turistiche più larga, chì cumprese, sicuru, tutti l'altri santuariu di u Curnutu.

Cume si avvicina versu Angkor?

Prima di voi prima, vale averrebile ciò chì hè Angkor. A cità hè situatu 6 km à nordu di Siem Reap è 240 km ouest de Phnom Penh. A manera più faciule hè di chjassi un vittura o un tuk-tuk direttamente in u locu, chì vi piglià direttamente à l'intrata di u cumplessu, è cù l'accordu è puderanu pruvà à traversu u so territoriu. A lucazione di un tuk-tuk te costarà 10-20 dolares, auto - à 25 $ per ghjornu. À a listessa ora, diviertite a pussibilità di prugà indipindente un pianu di sightseeing, è ùn ùn dependenu, per esempiu, nantu à l'orizonte di l'autobus.

Tips Tips

Quandu visitava una cità antica perduta in a jungla, unu deve guardà i seguenti tips:

  1. Assicuratevi di piglià i mapei è di guida per esse micca pervince. L'aria di u cumaghju di u tempiu hè assai grande chì senza una guida riesce riscoghja senza stinni ghjustu duoppu uri.
  2. Pigliate l'insemiglia locali ripulsivu da i moschise per più cunsulazione in ogni mumentu di u ghjornu o a notte durante a scursioni.
  3. Propra i tempii pudete cumprà cumu, bevi, gelato è ancu a biera, ma micca più spiriti. Allora, per sparghje in kilogrami di nutritura, quandu anu planificà una scursioni, ùn valenu micca.
  4. Utilice robba purificata da u lume e sopra, in quantu di cordone di qualità. Dopu tuttu, ùn deveru micca mancu fà una sola criatura sottu i raggi di u sole scorching. Ùn intruducirle è e sole, un caprettu cum'è un capelli di palla è un capatoghju solu per quessa.