Angkor Thom


Cambogia hè unu di i stati più originali è misteriosi di l'Asia sudorientale, pussede u patrimoniu storicu è culturale più riccu. Un voli di parlà unu di e cità mpurtanti di l'imperu in stu articulu.

Museo Giant di tempii in l'aire apertu

Una di e ciule cities of Cambodia is the most ancient Angkor Thom. In i so maiori anni, a cità era cunsiderata cum'è u centru di pupulazione più grande di a Peninsula Indochina, oghje ghjornu - un museu maiò di i tempii in l'aire apertu. Si viaghja per a cità, pare chì i tempii stessu creanu a natura è i occupa in a selva salvatica. Parechji scientisti pruvate à scriviri u misteru di e custruisce temples insinti è majestic, ma tutte e vain, l'antichi abbitanti di a cità facenu attu à mantene stu sicretu.

Per un bellu tempu Cambogia era un settidu di principale scattered, ma in 802, u rè Jayavarman II successi à unificà l'statu à un regnu unicu. U monarchu proclamatu untu di Diu è hà custruitu un tempiu chì glurificheghja u diu Shiva. Dopu questu, a custruzzione massiva di temples in Angkor-Tom hà iniziatu, cù quale pudemu admirarni finu à quì.

Da u 802 à u 1432, Angkor Thom era a capitale di u Regnu Khmer. À quellu tempu, l'statu hà travagliu difficultu: guerri cù stati vicini, una situazione difficiule in u paese. Ma, anche tutti questi, i capipelli di Angkor circaru di custruisce più è novi tempura nova per affirmà u so putere è u putere illimitatu. Hè ancu unreal chì i stati europei di quellu tempu eranu picculi, è ci era circa un milionu di persone in Angkor Thom.

À mezu à u XXu seculu, a maiò parte di i tempii erani restaurati. Li cunflitti militari internu suspiscò u travagliu di restaurazioni per parechji anni, ma dopu à a caduta di u regnu Khmer Rouge, guidatu di Paul Later, a risturazione di i tempii era torna. In u 2003, l'antica cità di Cambogia, Angkor Thom, fù scupartu da a lista di monumenti culturali di l'UNESCO sottu à a minaccia.

Angkor Thom Temples

Oghju u cumplicamentu di temples includenu Angkor Thom, Ta-Prom, Bantei-Kdei, Neak-Pean, Ta-Som, Sra-Srang, Preah Khan, Bayon.

  1. Angkor Thom, chì in traduzzione sona com'è una "grande cità", u tempiu chì ocu a parti cintrali di u cumplessu, hè stata custruita in u seculu XI. In u so muru sò 5 porte, è sopra i torres adurnati da i carritteri di i dii.
  2. Ta-Prom - unu di i tempii più belli è di a cità, chì ùn hè statu restituita è avà pare avanti turisti u listessu chì averebbe - intricatu da e radicali putenziali di l'arburi gianti.
  3. Banteay-Kdei hè un templeu chì u misteru ùn hè statu mai risoltu da i scientisti. Stella, da quale u diu hè determinatu, à quale u tempiu hè dedicatu è ùn si hè micca statu truvatu. Invece, in l'ultimi anni, più è più freti ci sò stati di Buddu, chì suggerisce chì u tèmpiu hè glurificatu da ellu.
  4. Neak-Pean hè un templu erecitatu più tardi à u XII seculu. U custruitu hè dedicatu à u diu Avalokitesvar è si trova in un lavatu seccu. U tempiu hè circundatu di quattru stondi artificiales, chì simbulizanu l'elementi naturali principali.
  5. Ta-Som hè unu di i tempii più interessanti di Angkor, chì era custruitu à a fine di u XII secolo in memoria di l'imperatore Dharanindravarman II. Ddu sughjettu cunserva un santuariu, chì i mura di i quali anu impauriti cù gravure. Dintra u tèmpiu funi culligati dopu dui librarii.
  6. Sra-Srang hè un reservoir, chì era parte di u tempiu di u stessu nome, chì, sfurtunatamenti, ùn hà micca survivatu à questu ghjornu. A so età hè più di mila anni.
  7. Preah Khan hè unu di i tempii più grande di u cumplessu, custruitu presumibuli in u 12e seculu. Per un pezzu tantu, Preah Khan ùn si pudia truvà ghjunghje nantu à a jungla. Dopu un studiu di studiusu di a duttrina finu à a cunvinzione chì urigginarii u tempiu era cuncipitu cum'è una scola, cuntadini i moniches.
  8. Bayone , unu di i tempii più recrimenti di Angkor, chì a cunstruzione era fatta in u 1219. Bayone hè un templeu roccia, interessante cù i so terrazzii inusual è 52 torres.

Cumu ghjunghje à l'uggettu?

A maiò parte di turisti si trovanu in a cità di Siem Reap, chì si trova 8 chilometri da u destinazione. Accuglianza à Angkor Thom da Cambogia pò esse fattu di modu diversi. Sè avete usatu a rutes è excursions indipindenti, avemu de note chì questu hè pussibule, ma avete da esce u busu necessariu durante almenu trentà. In a strada di u museu apertu, avete bisognu à chjama in u visitore-centru per comprar un bigliettu, u costu hè di $ 20. Hè assai più còmicu è più sicuru per a riservà una visita guidata. U trasportu hè pagatu è vi ricumandarà da u locu, a tour dura una media di 10 ore è custituta circa $ 70.