Hairstyles Beach 2013

Cù l'avventu di l'estiu, ogni fashionista hà l'oppurtunità di vede u so vistitu di moda , l'accessori stylish è una figura dispostu. In ogni casu, a moda di a spiagge dita ancu e so reguli proprie. Pettene attenzione à una parte specifica di l'imaghjini, ùn devi micca dettu chì l'altri elementi eranu in altizza. Spessu una parte integrante di u novu armé é un pittore beddu appillatu. In a nova stagione, i stylistichi hà avutu cura chì i capelli di stile di moda 2013 eranu fàciuli di creà, ma ancu unicu in l'aspettu.

U pezzu di a platea più simplicità hè una cuda alta. Cumu hè micca calda, ma a larghezza di i capelli sò in vista. Questu pezzu di a spiaggia hè faciule fà da e so propria mani per un pocu tempu. Una cuda alta hè perfetta in cungliu cù un mantellu di praia.

Inoltre, sicondu l'parrucchieri in 2013, per un viaghju à a spiaghja, ponti di hairstyles, cum'è e ferite, sò perfetti. E varianti di tissuti e tullere sò assai. Puderia esse unghji africani, una trenza francese, è ancu un trenu di corpu.

In ogni casu, u più praticu in 2013 hè cunsideratu un pittore per a spiaggia chjamata "Gulka". Hè perfetta per i zitelli chì prifiriscenu chì i so capelli sò in secci à l'acqua. U u vantageur principale di questa scala hè chì ùn manca micca interferiscenu cù a sunbacca.

Hairstyle "Spiaggia"

Aduprendu cù u restu di u vindu di l'estiu, era u "Hair Waves". Paghjella filu liggeru astu hè creatu una bella imatge di una sirena, chì ùn ponu micca impeditu attentu à u so patrone. Inoltre, questu spiaggiu di a spiaggia hè faciule fà per sè stessu in casa: