Steven Seagal attrava in publicità russa è hà participatu à u Mannequin Challenge

L'attore americanu è oghje un citatinu russu, Stephen Seagal, durante u so viaghju à Moscu, creatu parechji razze d'informazioni interessanti.

L'estrema di film "Above the Law" è "Death in spite of" accetta l'offerta da l'operatore mobili russu è hà stella in un novu interessante da annu novu. A l'ora di scrivite, i tube l'utilizatori anu vistu vittime più di 29.000 volte. Sutta a publicazione, pudete truvà molti ritmi positivi - Russi publicitanti cù a stella adattata à u gustu.

Scrizzione in u screnu: Traduttore online

Sicondu a trama, l'eroi Sigala cammina per e carruvuli neve di Mosca in una bona preghiera annu d'annu cù rigali, in un capelli di pilami è un caprettu cù un caprettu pè capelli. Dopu avè fattu un sbagliu in a strada, ellu si trova in un vicchiariu persicu, induve hè circundatu di vagliani. L'attore si sviluppa rápidamente chì ellu voli un triunfu frenu di ellu è utilizendu un traduttore mobiliu in un smartphone, dilla a frasa seguente: "L'arraggiate di neve cume sottu à i vostri pedi cum'è l'osse di i mio nimici". Chì ùn hockey? U banditi immediatamenti facenu a decisione correcta è vai in casa.

Vidéo promozionale di l'operatore mobili cù Steven Seagal

L'attore piaci à i fanelli cù una scelta di autografu è un #MannequinChallenge inesperu

In ogni modu, Stephen Segal si pò vedà micca solu in pubblicazione spirituosa, ma in un novu video clip chì hè apparevutu in YouTube è hà divinutu parti di a famosa scatte dinù #MannequinChallenge.

Duranti a distribuzione di autografii à i so fannii, una stilla di 64 anni di l'insurgenti di Hollywood hà invitatu à tutti di firmà è di ripiglià tuttu u fora di u video. Ùn si cunnosce micca chì sta stampa hè stata prevista in anticipu, o l'idea di cunnettazione di a moda di u munnu di imitazioni di mannequins spuntà spontaneamente.

Video #MannequinCapitulum da Stephen Segal in Mosca

Leghje ancu

À a fine di u mannequin, l'attore spuntà u so facci à a càmera è dice: "Grazie assai".