U battèsimu di u zitellu hè a regula per u padrunu

U battèsimu di una persona hè unu di i Sacramenti di a Chiesa Ortodoxa, chì simbulizeghja l'accettazione da a Cristu. Da questu mumentu a strada di l'omu à a fede è di Diu. Allora u sacramentu assumisce una tremenda responsabilità per i godparenti chì devenu aderiscenu à e reguli di u battèsimu, per ùn fà micca dapirtuttu impurtante à u natuvulu.

I règule di preparazione per u battèsimu di u zitellu per u padrinu

Sicondu e reguli di u battèsimu di u zitellu, avè dicisu à diventà un padrino (receptor), l'omu assume una quantità di funziunalità, cumpresa a preparazione per u ritu. Prima di u battèsimu di u zitellu u padru hà dettu studià a Scrittura sperientali, e règule di a pietà cristiana è a fundazioni di l'Ortodosia. Hè impurtante per u ghjocu di u salottore per esse preparatu per l'avvenimentu chì vinite cun visita à a chjesa chì u zitellu sia u battèsimu. Allora u sacerdò favurà una conversazione è dite à e regule di preparazione per u sacramentu di u battèsimu di un zitellu per u padrinu.

Tradizionalmente, u destinatariu acquè una cruciera per u zitellu è ripiglià a partita finanziaria integrazione di u rituali. Sicondu i reguli di u battèsimu, i divinità preparanu un donu per u so figghi . Hè tìpica, questa hè una cullette di prunione o icona.

I sacerdote spessu nota chì i règule di u battèsimu di u zitellu ùn puderè micca pruvà di u Padru u dettu di passà, cunfèsenu è ricivete cumunione davanti à u Sacramentu, ma cum'è credulente, u destinatariu ùn deve micca riguardu à quissi canoni.

Reguli per u padrinu in u tempu di u battèsimu di u zitellu

I règuli di u Bautismu invece u padrunu per guardà u zitellu in i so braccia, mentri a padrina hè ghjustu solu nantu à a parte. E vice versa, se battizà una zitella. Prima di u rituali, u sacrificiu passassi in u tèmpiu, lighjendu preghje, apresu offerte u padrunu è u babbu turnà i so faces à l'ouest, è risposta à parechji dubbî. U novu nantu à l'età ùn pò micca fà questu, perchè u padrunu risponde per ellu. Inoltre, invece di i migghiori di a croce, leganu "U simbulu di a fede", è in parte di u babbu avianu rinunzienu à Satanici, utter vows. Sì u zitellu hè battizatu, allura u padrunu percive da a font, è se a zitella, u padruttu aiuta à a padrina spazzace u zitellu è si mette nantu à u so vestitu di christianu.

Sò un padrino di un zitellu ùn hè micca sola, ma dinò assai rispunsevule. Cumu si u padru u cumplettu i so funziunalità, u futuru destinatu di u zappunettu dipende, è per quessa hè solu inaccettavule per abbandunate.