Cocoon per u zitellu

Ogni annu, i pruduttori di i prudutti di i zitelli sò tentativu di fà a vita più faciule per i ghjovani parenti. E mamma è ponu piacè aduprà parechji adattazioni utili cù a quale l'assistenza di un babbu novu sarà incredibile facilmente è piacevule. In particulari, uni pochi anni fà, un capelli especiales per un ziteddu natuvaru apareceu nantu à u mercatu di prudutti per i ghjovani omi. In questu articulu avemu dettu qualcosa di questu mezzu, quale sò i so vantaghji, è cumu si usanu correttamentu.

Chì ghjè un coconinu?

U caponu ghjuchidu hè un colchju ergonomicu, chì, siddu si vulete, pò esse un sustituzione completa di un bagnu o una chaise longue. U prisuttu fattu da u babbu in u coconu hè assicuratemente identicu à a so pusizioni in u corpu di a mamma, perchè u zitellu hè assai più faciule d'adattate à i novi cundizioni per ellu stessu è ponta in più tranquillu.

Inoltre, stu dispusitivu hè parechje avatoghji, à dì:

Cumu fà u zitellu in un capucine?

I più ghjovani parenti chì primu scontru un tali dispositiu di qualchì tempu ùn ponu capisce micca cumu si mette u zitellu in un capucine correctament. Se u colchju hè a forma di ghjustizia, u zitellu pò esse situatu in a pusizione nantu à a spada o à u latu. Intantu, tutti i zitelli in u coconutru ùn ponu micca mantene a listessa pose per un bellu pezzu, perchè spessu piglianu a postu più còmicu nantu à u so propiu.

Cumu pudendu alimentà un zitellu in un capucine?

Una altra pregunta chì quasi sempre interessa e mammi giovani hè cumu per alimentà u zitellu in un capucine. Sicuru, si u zitellu hè nantu à l'alimentazione artificiale, ùn hè micca prublema. In ogni casu, se a mamma alimenta à u zitellu cù u pettu, pò esse invenzione per ella per daverà u zitellu per alimentà.

In questa situazione, ogni donna hà da fà scelte nantu à ellu stessu. Certi mariani tirannu u zitellu fora di u casu durante a so nutizie, è poi adupicammi, mentri àutri si trovanu una pusizione chì si pò furnisce u prugnu senza disgrazia.

A maiò spessu, a donna lactanti chì si trova appena vicinu à u zitellu è si sviluppau, appujatu à una banda. In questa situazione, u zitellu hè a più faciule per arrivà à u pene di a mamma è apprezzà u pezzu.

Infine, parechji parenti sò intesu interessate di cagiunendu un zitellu per dorme in un capucinu. Questu, veramente, pò esse un tipu di prublema, ma in a maiò parte di i casi, i babori abbandunate questa adattazione in u so propiu. Esse in un capu durante i periodi di sera, un figliolu grown-up ùn pò accade per ghjucà è cambià a so locu, perchè, senza dubbitu, rápidamente ùn sia incunificata cù stu "cunlatu". Cusì, gradualmentu, l'anu pocu disaccustom è durmì in un capucinu, dopu avè sceltu à favore di un lettu di ghjuvanotti.