Tradizziunarii di Francia

Una di e nazioni più inusual è più brillanti in l'Europa hè a francesa. Malgradu u ritmu accelerratu di l'integrazione globale, cum'è no altru in u mondu, cumpariscenu a difesa di l'identità, annu dopu annunziu dopu à e so tradizione è e so tradizione. Di sicuru, hè impeditu di studià tutta a nazione, ma avemu da pruvà diventà e principali tradizzioni naziunali di Francia - un paisu chì hè obligatoriu di visita .

  1. Eating in France hè un rituali. I Francesi sò assai serici di manghjà, o più bien, manghjendu. Segui u segnu di seguità à l'etiquette di tavuletta (chì, da a strada, era cuscienti di elli), ci vulianu serve l'alimentu bè è gustu, ùn ti micca tollerà cursa. In modu, a cena cù i Francesi sò generalmente cuminciati à 20:00.
  2. I vini per lunch and dinner. Una di i tradizioni antichi di Francia hè di accumpagnà a lunch o cena cun un vetro di excelente vinu francese. Senza fallimentu, i sidimenti di u listinu localu sò offriti à l'acquistu. Allora, una buttiglia di vinu bonu serà un rigalu eccezziunale o ancu un souvenir si ùn cunnosci micca ciò chì portanu da a Francia .
  3. Cerimoni Tè. I tradizioni di u cane in Francia sò ricchi è cunfurmati. Malgradu u fattu chì i Francesi sò pruduttori di cafè, spessu ci sò u tè, facendu u te parte una ceremonia entera. In solitu esse un picculu feste, quand'elle si cunghjunghje cum'è dopu à l'omi di 16 à 19 ore, fate u tè in un grande chale è fassi in mugli volumetrici. Pranzo un bevande hè accumpagnatu da una conversazione passata è manghjendu tartà, aviculture, cookies.
  4. Inqas inglese! I Francesi sò assai affari e rispettu a so lingua è a cultura. Stòricamente, nantu à u cursu di più di un seculu, Francia è a Gran Bretone hà avutu tanti disputi politichi è militari. Allora u populu di Francia ùn anu micca esse risuscitatu à u parolle anglicanto. Per aiutu à l'omu francese, hè megliu à indirizzà in Francese, anche in una distorsioni.
  5. Persone assai educatu! I tradizione di Francia custituiscenu l'aderenza à una certa etichetta. I Francesi sò assai educati è anchi galanti. À una reunione cù l'amichi à elli hè accettata per scambià scrive, aperta o ancu bacio in maschi. À strangers, l'abitanti di Francia diventanu amantamente "madam", "mademoiselle" o "monsieur". I Francese si prisenza sempre in ogni locu, ancu s'ellu ùn sò micca culpèvuli. Per organizà disposti in strada è "disassemblaje" ùn sò micca accettati.
  6. Vacanze è tradizzioni di Francia. I Francesi, cum'è qualsiasi altra nazione, pussibule assai vacanze. Parechji sò micca celebrati in una manera originale. Per esempiu, e tradizione di u New Year in France partendu cun Questi in Europa: una cena di famiglia, rigali picculi. Aspettu più adulte è pienghje cresce u Natale. U 24 di dicembre avè un cene cun "reway" cù i pezzi tradiziunali, per esempiu, u gallinacciu cù castagne, foie gras, cheese, pie "log" è, sicuru, vinu è champagne. U 14 di lugliu, i Francesi celebranu u ghjornu di a Bastilla, i chjavi è i pirotime ci sò perspettati.
  7. April Fool's Day. I Francesi, cum'è noi, cilibrannu u Fool's Day. Trà i tradizioni interessanti di a Francia ponu esce da quì invece di bantering in u so bastimentu di pezzu di bastimentu (Poisson d'avril).