Autunno chloe per ragazzi

Quandu u primu friddu hè digià vicinu à u cantu, i matri pensanu à pensà à cumprà una capanna per una adolescente in questa. Questa robba esterna hè ancu chjamata demi staggione, perchè pò esse aduprata in a primavera, è ancu in i berochi in Toscana.

Chì ghjocu per cumprà una adulescente per u vaghjimu?

L'scelta di questa o di a vaghjime straniera depende assai di u locu di residenza. Allora, in i spazii calenti ùn hè micca necessariu troppu calzuni à a ghjatja di vaghjime, è serà pussibile esse una limitazione à un ghiacciata nantu à una palla.

Per a maiò parte di e capelli, i chjassi d'ochji di distrettu in adulescenti sò preferiti, soprattuttu s'ellu si trovanu troppu in tempu cale. Comu regula, anu un pilone di pilone finta è un calevale di una strata fina di sintepon.

Alcuni mudelli di capelli per i ghjovani di primavera è di vaghjimu sò una manica di trè quartini, ma sò cumplementati da un gattu allungatu chì impedisce a manu da a congelazione. Tali mudelli sò in moda per più di un annu è ùn ne ùn vanu à rinunzià i so pusizioni.

A difetti di i mudelli corto, chjàste alloghjate sò più cale, cum'è e cose i malati è e nucali. Questu hè propiu in u ventu ventu e ventu chjete, dopu chì tutta a zitella deve esse caliu bè cumu ùn averà malati à una ghjovana età cù malati ginekoloogichi.

E maiò prolongate ghjillani longu d'ochji per l'adulescenza sò lighjbitate bundle cù un petit capu di insulazioni, è ancu caliu bè cumu per vèstinu ancu à i minus temperatures. Moltu cunti chicchi , parchi, chì anu un discu di moda è prutege perfetele a donna di u friddu.

Ci si deve esse cunsideratu chì u materiale di a chjave hè largamente rispunsevule per a preservazione di u calore. Cusì, per esempiu, u cuttimentu o altre tessuti naturali cù una cumplicazione insignificanti di i filamenti sintetici pò passassi l'aiutu friddu in u mità, chì significa chì ùn anu micca esse adattatu per i ghjàllichi ghjorni. Ma quelli chì sò fatti di material artificiale, aereo è imperme à e mantene a calda ad intrudùcenu.