Bosnie-Herzégovine - i principali attraversati

Bosnia-Herzégovine atrai turisti cù resorts ski è mari. È per parechji, a scuperta di a presenza di parechji attrazioni naturali è storica. Uni di elli sò liggiani, mentri àutri si sorpresa cù a so natura o forma. In Bosnia, e churches catòliche è ortudargheghja cunghjinde e mosche, chì ponu causà qualchì sorpresa per mezu à i turisti. À listessa curiosa, sò e caratteristicas medievali cù antichi alloghji chjusi cù i edifici muderni. Dunque, i difficultazioni à risponde à a dumanda di ciò chì vede in Bosnia-Herzegovina ùn avete micca. Cumu pò esse bellu chjamatu u paese europeu più paradossu è harmoniu.

Attrazioni in Sarajevo

A capitale di Bosnie-Herzégovine Sarajevo stessu hè una tradizione. A cità hè chjamata Gerusalemme Europa. A tali cumparazioni chì si meriteghja da u fattu chì cuniscieghja perfettamentu l'edificiu orientali di l'Antico Sarajevo cù l'edificazioni d'uccidentale di u periodu austro-ungherese. U core di a cità hè Pigeon Square cun una fontana. Hè da quì chì cuminciàimu di scopre a vista di Bosnie-Herzégovine.

Sarajevo in i tempi antichi hè a interseczione di i rotti cummirciali, cusì u so quadru principale hè stata utilizata per u cummerciu. Oghje, a squadra di Marcala hà cunservatu a so propiu è in u baziu cù una storia prufonda hè pussibule cumprà i ricordi più interessanti è culurite: cookies nazionale "sujuk", baklava, rakiyu frutta, vinu bosni, tessili d'artisani lucali, pelli di pelle è assai più.

Un altru locu storicu, chì in un sensu direttu hè assuciatu cù un eventu di magnitudine di u mondu - hè u Ponte Latin . Hè quì chì un centu anni hà avutu un avvenimentu chì causò a Prima Guerra Munniali. U 28 di Agostu di u 1914 nantu à stu ponte era statu u Archduke è a so mòglia. Stu ponte era custruitu à a fine di u XVIII sèculu è ùn hà micca cambiatu a so forma originale, chì hè ancu più preziosa. A prossima di u Ponte Latin sò un museu, quelli esibiti di quali sò intégrale à u ponte è l'avvenimenti ligati à questu. Eccu avete vedi ritratti stòrici, persone di e persone di e persone chì avianu qualcosa di fà cù u ponte è tuttu ciò chì puderia demostrà u rolu di u ponte di a storia.

In a vicinanza di Sarajevo hè a famosa ski resort di Yakhorina . Questu locu pittorescenu ùn si pò esse schierate d'inveterate, ma ancu cunseezza di bellezza. Da uttrovi à maghju i piani sò cuparti di una metru cubicchiu di neve, cusì Yakharina s'assumiglia fabulosa.

A vista più interessante di Sarajevo , chì hè un tesoru locu, a mezcheve più antica in Bosnia hè a mezchemta di u tsar dedicatu à Suleiman I. A storia di stu tempiu hè pocu cumuni, postu chì era custruitu in u XV sèculu è sùbbutu doppu a custruione hè culminata, un incontru hè succorsu, dopu à quale hè stata restaurada quasi 100 anni fa . Oghje, a mosche è aperta per tutti i ghjè.

U principalu cattolicu di Sarajevo hè a cattidrali di u Sacru Coru di Ghjesù , chì ghjè un pocu più chjucu chì altre edifiziu religiose, hè struitu in u 1889. U tempiu era custruitu in u stile neoghettu nantu à i mutivi di Notre-Dame de Paris, chì attrae l'attenzione di i amatorii classici. Dintra a catedrale hè impannuta cù vitrati macchiati, perchè pudete amparà l'edifiziu intornu è fora.

Una altra mezquette dedicata à a personalità storica hè a Ghaziacci Khusrev Bey . Hè struitu in u XVIe seculu è porta u nome di patronu di l'arte, chì hà fattu una parti activa in u sviluppu di a cità, cumpresa l'erecció di l'edifici. A mezquette hè perfettamente preservata è demoniu i principii basi di l'architettura di u tempu Ottumanu.

Posti storichi di interessu

Bosnie-Herzégovine hè riccu in siti antichi chì sò di valuru storicu, in certi casi, ancu per tuttu l'Europa. Per esempiu, a vecchia città di Mostar , induve sò custodiate edifizie medievali. A stessa casa hè u museu di casa Muslibegovitsa, chì acquaghja turistere cù a vita di a famiglia turca di u seculu XIX. Tutti i tesiori di u museu sò l'uggetti originali di a vita di u ghjornu è l'artifacti storichi. A cità hà ancu dui viechi mezquità chì sò aperte per i visitori.

Un ogghjumentu storicu separatu hè u Ponte Vecchio per Neretva . Hè stata custruita da i turchi in u XVI secolo per difetti di difisa, ma ùn hè micca solu interessanti. In u 1993, u ponte era distruttu. Pò bisognu di tutta a rispunsabilità chì l'autri bosni vanu à a risturazione di u ponte. Per a so restaurazione da u fondu di a Neretva, l'elementi medievali di u ponte eranu creati, da quale era "assembled".

Attraversi naturali

U più impurtante mumentu naturali di a Bosnia hè - hè un paisaghju, hè tutta casi tutta di muntagni è muntagni, è trà elli chì frà i fiumi pittoresca. Unu di i fiumi più belli è Neretva. Cio nettu chì in u Medievu Era era un locu predilettu di pirati. Ùn puderebbe guessà quale battaghji, per via di niveddi di ricchezza, Neretva vide. In u 1943 a battaglia di i Balcani più impurtanti sarà nantu à u fiumu, u risultatu da quale era l'operazione vulintaria di u Wehrmacht. Questu avvene hè cusì significativu chì ùn era micca stampatu solu nantu à e pagine di u libru di testu, ma hè ancu megliu esse fotografiatu. "Battaglia di Neretva" hè stata filmata in u 1969 è finu à quì hè u maiò di preghjudiziu trà tutti i quadri cinematografici di Iugoslavia.

U veru Bòsnia u pride naturali hè u Parcu Naziunale di Sutyeska , in u so territoriu hè u bogus annunziu di Peruchitsa , u Monti Maglich , Trnovach Lake è u Cummentu Memoriale "Valle d'Erode" , chì dà a riserva un significatu ideoloque. U park si pò caminava per i camini di muntagna, è viste l'animali salvatichi. Eccu làricii crescenu, chì circa 300 anni.

Altra riserva hè situata in u core di Bosnie - Vloro-Bosne Nature Park . A fundata in i ghjorni di i Austri-Ungarisi, com'è u risultatu di u cunflittu militari fu distruttu e solu in u 2000 grazi à l'organizazioni suciale indipendenti hè stata restaurada. A riserva tempu di ricreà l'atmosfera medievale, offre turistere per cavalcà un carrettu à cavallu è caminate per ponti di lignu.

40 km di l'antica cità di Mostar nantu à u fiumu Trebizhat hè a cascata Kravice . A so alte hè 25 metri è a larghezza hè di circa 120. Hè megliu d'admira a cascata in a primavera o estiu. À questu tempu, pudete passà un painicu nantu à locu particulari organizzatu per questu quì o si si in un cafè, da quale pudete vede Kravice.

Cù sta presenza di siti turistici storichi, Bosnia ùn pò micca fà senza u Museo Nazionale è ci hè veramente. Hè custruttu in un vechju bastimentu, custruitu in u 1888. U museu Naziunale stalla u più valevule d'esibiti, cullata di tuttu u paese. U museu hè parechje cullizzioni è ognuna di elle revela certu pagine di a storia bosniaque.

Unu di i musei più visitati in u paese hè u privatu, chì hè statu creatu da a famiglia Kolar. Hè prisentata in forma di un tretu militari, a larga di quale hè 20 metri. Questa ùn hè micca una fudda, ma un veru tunelu, chì, duranti un cunflittu militari, salvà l'abitanti di a vita. Quandu Sarajevo avia assediatu, a pupulazione pèrdite a pussibilità di ricivete alimentariu è da ricurdà l'antichi tugghichi militari, a durata di quale era 700 m. Oghje un museu pocu è assicurativu sicuru, ma un passatu à longu hè micca per u cattivu.

In Bosnia, hè un poghju Medjugorje , chì hè cèlebre per u miracle religiose chì hè accadutu in u XX sèculu. Per i believersi, era un signu è per una altra pupulazione, un fattore storicu pocu insinitu chì puderete crede o micca. Più di 60 anni fa, sei ziteddi lucali vittiru l'imagine di a Vèrgine nantu à una culletta vicinu à Mezhgorye. Li rumuri di stu succorsu anu alluntanatu di e fruntiere di u paese è oghje milioni di peregrinu sò vinuti quì ogni annu chì vulevanu visità u collu di l'apparizione .