Ciò chì vene da Bosnie-Herzégovine?

Un viaghju ùn pò fà senza compra rigali è ricordi per sè stessu per a memoria, è ancu per i amichi è l'amici. Generalmente i turisti pruvate d'acquistà qualcosa interessante è insoliticu, caratteristica solu per questu postu di sughjettu, duverebbenu avutu una grande festa è ricivete assai imprese.

Souvenirs da Bosnie-Herzégovine

Ciò chì vene da Bosnie-Herzégovine , chì ùn pò micca esse acquistatu in altrò, è chì serà un rigalu unicu chì reminiscente di stu paese in coloratu?

I simboli è i ricordi populari di stu paese sò:

Carpets è tessili

  1. Bosnien Kilim hè unu di i rigali megliu è micca caru. Sti carputi sò stati idee per parechji misi d'acordu cù una tecnulugia speciale chì si trasmessi da generazioni à generazione. L'ornamentu s'assumiglia motivi orientali è rapprisenta formi geomètrici repetitivi è contorni.
  2. Ropa e tessuti casa cù brodite. Ricordi hà sempri statu un cumpensu impurtante in a cultura distintiva di i bosnii. Hè stata cunceta cù qualsiasi prudutti tessili: roba naziunale, spugna, colazione, colti è altre uttimi di casa. A tecnica speciale hè cunsiderata cum'è serpente - petite persunalizazioni geomètrici di filamenti di u culore blu scuro.

Souvenirs religiosos da Bosnie-Herzégovine

  1. Un pezzo speziale. In un locu chjamatu Medjugorje , situatu à una muntagna sacru, ci hè una chiesa. Eccu una statua di Ghjesù Cristu. Da u ghjinochju oloce u liquidu. I Turisti fidiali sò cumprate cum'è pane maturi in vendita vicinu, anche u tribù di Cristu è purtàtelu cum'è un souvenir à i so amori.
  2. In a muntagna di u Fenomenu hè una statua di a Vèrgine Maria. Quì pudete cumprà un souvenirs cù a so figura di varietà, forma di tullenzi è culori: figurini (à 2 m d'altura), charms, magnetichi, cannili, cuscini, t-shirts, cunti, cristiani, figurini ani, etc.

Food

  1. I prudutti spirituali. Invece chì l'Bosnie-Herzégovine ùn hè micca rinumatu cum'è un pruduttori di vinu, hè pussibule cumprà prudotti d'alta qualità di l'originalità lucali . I populi sò i vini di i vini "Zhilavka" è "Gargash". Fighje ancu à a marca "Vranac" (Vranac), cum'è assai amatori di vinu dicenu chì ellu ùn ellu micca minatu. Vodka "Rakia", chì hè fatta da uva di variità lucali o prugna, anche vende una bona riputazione. Inoltre, pudete cumprà spìriti cù l'addiventazione di e razzi di orquiaghji salvatichi, chì sò ricurdati per esse usatu calde. Un rigalu rari assai per sapienti.
  2. Carni . Cum'è sapete, u 99% di i bosnii ùn pò micca fà senza carne, perch'elli ponu cocilu. Comu rigalu o per sè stessu pudete piglià carne affumicata è frette. Ùn puderà truvà cusì diliziosu è intruduzmente à voi stessi. Pudete impedisce a vostra scelta in un pastram (analoggiu di un basturma caucasianu), prshute o sujuk (sò stati salsizzi affumicate da carne di carne).
  3. Oliu d'aliva naturale . Bosnia-Herzegovina hè famosa com'è un paese d'olivi. Dunque, quì più, ùn importa micca cumu quì, cumprà u oliu più veru, naturali è diliziu à u prezzu di prezzu (da $ 4).
  4. Dulciuri . I amate di i diliziosi orientali ponu cuntentate cù un rigalu dolce - halva, lukum, baklava, baklava (alla parvenenu i famosi documenti turchi). O purtate una cookie insosita cù un pappu d'intricà è parechji impregnazioni.

Cosa da ùn cume in Bosnia-Herzegovina:

Dove cumprà un souvenirs for memory?

In Bosnia-Herzégovine, ci sò assai mercati lucali, simili à i basi orientali. Quì pudete truvà tuttu ciò chì vulete. Quandu ci hè cum'è compra, ghjè un facia sempre bargain, cum'è vende di vendita di u primu cunsigliu assai sottumessu valore di i turisti.

In Sarajevo, u basciu più famoso hè Bash-Charshia. Circundante, nantu à a strada vicinu di Ferhadia, pudete truvà buttigli di marca è e butteghe.

Cunnisciutu hè u travagliu di u calzadoru Andar, chì ellu stessu valdi diversi scarpi. Hè situatu vicinu à a mezchezza di l'imperatore.

À a mezchita Begov Jamia hè una zona cummerciale di HBcrafts, funnata in parte di u Progettu d'Assistenza di Refuggi "Centru Trasferitu di cunniscenzi tradiziunali". Quì sò vindutu artighjianu (da accessori à i ghjucadiche) creatu da i femminile refugee. L'urganizatori di u prugettu crede chì tali travagliu aiutarà à integrate più veloce in una vita normale.

A cità turistica di Neum hè cunnisciuta com'è u centru di shopping lucrativi, cum'è quì ci hè una legisenda preferente per l'esportamentu di prudutti di u paese.

Sè più preferitu cumprà un souvenirs è rigali in centri cummerciale, fate cura à u centru BBI. Hè cunsideratu unu di i migliori in Europa.