Vacanze in Macedonia

Macedònia hè unu di i paesi europei più sfavillanti. Tuttu chiddu chì vene in un angelo gustu di u mondu, richeghjenu i tesori di Macedònia . Inoltre, ellu si mette in u centru di un cumbattimentu cuntrastante di e culturi (turchi è grechi, ortodosi è musulmani).

Chì vacanze fistiscenu i Macedoniiani celebranu?

À pocu di parlà di l'architittura è di i paisaghjoli incantevuli, a Macedona si deve visità in i ghjorni di vacanze, chì hà assai:

Ogni annu di questi ghjorni i Macedonii anu stendu cun impatenza. Dopu tuttu, ùn hè micca solu l'oppurtunità di riunevamu cù a famiglia, ma ancu per fistà i tradizioni è i costi di u vostru paese. Inoltre, a maiò parte di e celebrazione sò centrati annantu à l'avvenimenti di a longa lutta di a repubblica per l'indipendenza da u regnu otomanu in Iugoslavia.

Vacanze più populati in Macedònia

  1. L'annu novu, cum'è in i paesi di l'espazio post-sovieticu, hè celebratu da u 31 dicembre à u 1 di jinnaru. Tutti i notti sò e carru sò chjodite di parlà, risati, musica è divertente. Questu hè cumu si i vede a Macedonie per vede l'anziani è scuntate u novu annu.
  2. Da u 5 di ghjennaghju in Macedònia sò preparati pè u vacanze invernale principalu, a Natività di Cristu. U Vescu Natale si celebrà cù un pranzu vegetariano in u circhiu famusu. Duranti stu periodu, a casa hè impannuta cù rami spruce.
  3. In Pasqua, l'abitanti di u paese campighjanete e decoranu ova. A festa nantu à a cunsacratge in u tempiu sò partiti cù i so vicinanti è i parenti.
  4. Ma u festa nazionale di Macedonia hè u ghjornu di u travu. Duranti stu pirìudu, i travagli economichi è suciali sò venerati. Cumu si i macadamini celebranu u fattu? I pupulate urbani cuntenenu i picnics à a campagna, admirendu a bellezza di a natura mamma.
  5. U ghjornu di i Santi Ciriliu è Metodi, i chiese in i chjese sò reguli di un serviziu chì i sante sò anurati è onorati. Tradizionalmente, a festa principia cù u Primu Ministru dirigenu à i citadini di Macedònia cun un paratu parliatu. I celebreni principali si sò in a cità di Ohrid , situatu à a costa est di u lavu di u stessu nome.
  6. 2 d'aostu marcatu un vacanze nazionale in onore di a lotta di a Ripublica per a indipendenza. In questu ghjornu sò i cavallerie di a parata. Un avvenimentu pocu significativu hè l'indipendenza di Macedonia. A festa si celebrà in memoria di u grande referendumu di u 1991, per questu u paese divintò un statu parlamentariu sovrano.