Trattamentu di ascarianzi in i zitelli

Parechji parenti ùn anu micca esse seriu nantu à a malatia di u zitellu cum'è ascariarii. E vanu vanu. In fattu, per via di l'infizzione cù l'ascaridi è a so attività di vita sussegultu, i prucessi irreversibile ponu accumincià in un urganismu pocu.

A fatigue aducata, nausea, tossera seca, wheezing, vomiting, pressjoni artighjante, hè una piccula parte di a simptomatologia concomitante. Quandu ascarianzi passa in u seculu, u stadiu intestinali, i ziteddi anu cunghjittenu, ci hè una fotofobia, cundizione histerica, dolori è mare. In regula, per quessa, ascarianzi in i zitelli precisa di diagnostica urgente è trattamentu.

U schema di trattamentu di l'ascaridosi in i zitelli

À i primi suspetti d'ascaridosi, i genitori necessitate à piglià urigenti. U primu ciò chì ci hè bisognu à turnà à u pediatricu, chì prescrive l'examinamentu necessariu. A prova per a prisenza di l'ascaris hè fatta cù l'aiutu di una reazzione serologica. In l'uratorii iniziali, i parasites ponu identificà si u sputinu hè fattu per a prisenza di larvule. U stadiu intestinali di a malatia pò esse diagnusticatu solu per l'esaminu di fugliale. U schema di trattamentu di ascarazzi in i zitelli hè stabilitu da un medico, cuncintràu l'età di u zitellu è a so cundizione generale.

Per regule, u trattamentu di l'ascaridosi in i zitelli hè realizatu cù drogherie antihelmintichi: Nemosol, Albendazolum, Mebendazolum, Medamin o Pirantel. A dosa è a durazione di u trattamentu sò selezziunati solu per un duttore. Hè nutate chì Nemozol hè una medicina forte solu, per quessa, hè recrutatu à solu in casi maiori trasfirmati.

Per evitari di re infeccion, u cursu di trattamentu deve passà per tutti i membri di a famiglia. Inoltru per questu pezzu, hè necessariu per limità contactu cù l'altri populi.

I risultati di a terapia pò esse ghjudicati solu dopu à trè simane.

Per fà una ricuperazione veloce, u trattamentu medicu di l'ascaridosi in i zitelli pò esse cumminati cù rimedii tradiziunali. Eccu alcuni ricetti effettivi:

  1. L'agliu - hè preghjudiziu à i parasites. Pudete manghjianu in modu rigulari, un zitellu pezzu pò puderaghju taglià l'agliu, è u mettiu nantu à un pianu - l'ascaridi chì farfantanu è fughjenu da abbandunà u corpu.
  2. È savuroso, è un strumentu efficafanu in a lotta contru l'helmintii - e sannini di colomba. Una piccula quantità di manghja cunsultate un ghjornu nantu à u stomacu vacanti, à i tempi acererà u prucessu curativi.
  3. Un bonu risultatu aiutanu à ottene l'infuzzioni in i casi. Per esempiu, 3 tbsp. l. Tansy deve esse spartu cun acqua fogera (200 ml), lasciemu da a cuttura per 1-2 ore è beie 1 tbsp. l. 3 volta un ghjornu dopu di manghjà.