Mercatu Mercatu


A capital d' Etiòpia hè u Mercatu Addis Merkato (Addis Merkato) o solu Mercatu. Hè cunsideratu u più grande di u cuntinente africanu è representa una grandi area in l'aria aperta, chì hè chjesa di i saluti. À e case di u vendite vendenu totari di merchenzie, da a ghjenui à a frutta.

A vista di vista


A capital d' Etiòpia hè u Mercatu Addis Merkato (Addis Merkato) o solu Mercatu. Hè cunsideratu u più grande di u cuntinente africanu è representa una grandi area in l'aria aperta, chì hè chjesa di i saluti. À e case di u vendite vendenu totari di merchenzie, da a ghjenui à a frutta.

A vista di vista

U so nome di u mercatu in Addis Abeba hè acquistatu durante l'occupazione in i 30 di u XX seculu, è fù chjamatu St George Merkato. I Taliani anu vulutu creà un centru europeu quì, è i mercaderi à Arabi è africani si sò trasfirrati à punenti per parechji chilometri.

Eccu, i principii operazioni cummercializazioni sò stati. I vinditori europei dimustravanu i so bè à i cristiani. In u 1960 u baziu diventò u centru di a cità. Oghje residenti lucali ousted indipindentamenti, è u territoriu di u Mercatu mercatu hà sviluppatu rapidamenti in diverse direzzione.

Oghje a so area hè parechji decumenti di chilometri, è i punti extreme sò difficiuli di detectar. Ogni ghjornu, avà circa 7.000 puntati di u cummerciu sò aperti quì, è più di 13 000 vende si vanu à travaglià. Qualchì parechji sò furnitu un locu furnitu tutto, mentre chì altri si trovani cù i so bè nantu à a terra.

Ùn ci hè nisun sistema nisunu, perchè i viaghjatori puderanu perdiri in intricate quartieri. I traduttori cummercializate sò particularmente vigoroso: se avviendu chì u turistu hà amparatu un intaressu in u so pruduttu, anu da offre una grande quantità di cose senza necessità. U scopu di a maiò parte di l'articuli hè un misteru per i europei.

Funzioni di cummerciale

U mercatu Mercatu hè un locu storicu, ma hè assai culuritu. I vitturiti ghjunti quì per sente u spiritu naziunali di l'Africa è cunnosce a vita vera di i pirsuni indigini senza u romanticismu turisticu.

Quì pudete cumprà:

Per truvà un souvenirsi distinti o mercerii d'alta qualità in u mercatu, hè necessariu caminari rignenu i fille cù molti cunsiglii. U prezzu iniziale per i prudutti sò in generale perversatu, perchè u mercatu Mercatu pò esse bargain. I servizi à vende sò in piacè, ma avete devi cunfidenza. Pudete pagà in birrs locali è in soldi.

Infurmazione utente

U baciardu travagliu ogni ghjornu da u mare à a fini di a sera. Attentu: quì ponu pudè scuntrà un gran numaru di crougs e pilchetti. Circate à i straneri curati è spressa à elli, cusì alleatate soldi è documenti in i vostri bagnu interni, è tenite borse è tagghiassi in i vostri mani.

Trascorra per i custichi confusas è ristritti di u mercatu Mercatu hè megliu accumpagnatu da una guida. Serà aiutatu micca solu per truvà e selezziunate u pruduttu per voi, ma ancu avè da guadagnà un sughjettu di sustegnu quantu a cosa li piace. Sè vo site avete visitatu u bazar in u mumentu tempore, è poni nantu à e to robba durable è à l'acqua. I posti in u mercatu di Mercatu ani fossi è e suttori, chì, in u lugubu, rientranu l'acqua è formanu u fangu à circà. Cammìnnanu quì hè difficiule è ancu periculosu, pudete cascà è svinite.

Cumu ghjunghje?

Da u centru di a capitale à u mercatu di Mercatu, pudete truvà per taxi o in caru nantu à a strada número 1 o in a strada Dej Wolde Mikael St e Dej. Bekele Weya St. A distanza hè di 7 km.