Sign Language Sign

Hè statu longu deve cunnisciutu chì assai più infurmazione pò esse apprinneru da a lingua di u signore di l'omi chì di a conversazione ordinaria. I gesti pruducerà alimenti veramente sentimenti, anche quandu una persona oculta. Sapendu a lingua di u corpu è i gestiti di l'omi, ùn puderebbe micca solu chì l'interlocutore pensa, ma ancu i so sforzi specifiche. E questu, avete devi d'accordu, serà assai utile in ogni situazione. Cusì, imaginamu parechje scelte chì aiutanu à ogni donna di pensà à u so cumpurtamentu futuru:

I gesti di i carusi, chì significa simpatia

In a presenza di l'ughjettu di simpatia, u zitellu satta u so vistitu, allusingà o abbiglianu i so capelli, cusì inconscientemente ellu prova à vede megliu. I so prupietà per avvicinà, a so invasione di u vostru situ pianu è a testa inclinata in a vostra parte parla durante a vostra cunversazione. Funnurisce i tocchi trapassanu l'interessi in voi.

Un signu di una bona intrepretazione mutuale di l'interlucutori hè a similarità di e posa è l'stile di cumunicazione. Quandu un omu copiate i vostri movimenti - duie opulentai, o deliberatamenti si agusta à voi o ùn avè incuniscentimenti. Ma in ogni casu hè bonu, vai à u cuntattu.

Manca d'interessu in un omu in lingua di signe

Quandu dopu à a prima data, a donna hè persa in conjecture, perchè u ghjovanu ùn la chjamanu. Ma si sapia cumu capiscenu i gestiti di un omu, hà avutu chì s'ellu ùn avia micca piace questu. Allora, si u zitellu hà abbandunatu, ùn ùn accunsentera cun voi internu, a discussione hè diventata per una perchè per ellu, pensa solu per esse risquessa rapidamente, avarete bisogni tali gestiti: toccu l'orella, mantene a barricu cù a so palme, i calzini di i so ghjornu seranu diretti in a sera . L'Aviu hè ancu dichjaratu tappendu cù u so pede nantu à u pianu, battennu una fontana, pinzava mecànicamenti u pezzu è cercannu in biancu. À a vostra figura, cruciverà i so bracce o stanghi - ùn avete nudda opportunità, ùn ùn vidarà micca à voi una donna è un cumpagnu sessuale.

Situ in a Lingua di Signore di l'Omi

Sapemu ciò chì i gestiti di un omu significa, pudete truvà facilmente quandu quì hè ghjuntu. A so manu si stende à a bocca o tocca u nasu, durante a vostra chjappu, probabili chè ùn avete micca fiducia di ciò chì dicia. Un omu chì parlava senza fiducia, si fighjola, circunatevi circuncisu in i vostri ochji per verificate chì avete creditu. Un mentirintà novu murmurià, traduce a cunversazione in un altru tema, pull out objecti straneri in i so mani. Un menteniu cù spirimintassi per ùn missi micca a vostra reazzione, à u cuntrariu, circundaranu currettamente in l'ochji. In questu casu, sarà spessu torrai o blink.

Interpretà a lingua di sigre di l'omi deve esse assai precisa, postu chì certi gestiti anu un sensu duppiu. Per esempiu, a nerva è una vista glaciali ùn hà micca necessariu indicà una minzogna - u listessu cumpurtamentu serà per una persona tettona è affinata. Hè un visu chjubile per cumprà un omu analizà i so azzioni.

Per capiscenu i gestiti di i carusi, in u so tempu pezzu observe a ghjente chì dice è analizà e so azzioni. Pudete vede i patroni chì a ghjente usa ancu cù gestiti mossi è espressioni faciale. Per atteggià a ghjustizia, eserianu exercizi simuli. Attenti a TV senza sonu è fucalizza nantu à u dialogu nantu à a schermu. Observe u mimetiziu è i gestiti di interlucutori. Pruvate d'avè qualcosa chì a conversazione hè questu, è chì hè a vostra pusizione. Dopu un pocu tempu, pudete attirà u so uveru è pruvate à sè stessu. Prima per furmazione utilizate films. Attori, per rinfurzà l'imprissione è di trasmettini emozioni, pruvate d'utilizà attivamente gestures. Quandu ùn ci hè micca prublemi cù u filmu, pudete cambià prugrammi cù i puliticamenti è i ghjurnalisti. Queste persone si sò furmatu per ammuccià i so sentimenti è l'emozioni. Quandu si cuminciate à guessà i so penseri, cunvince chì ghjè digià un espertu.

Dà una caratterizazione à un omu in una esità di una risata o un paru di gestiti separati ùn sianu micca sfiutu sani. Hè impurtante in generale per percive tutta a lingua di u corpu è scurdate cunclusione nantu à a tutalità di tutti i sinjali.