Pudemu travagliu in l'ortu dopu a Pasqua?

Qualessu tipu di disputi ùn hè micca in pirsuni nantu à e festivi religiosi? E, forsi, i più magistrativi sò cunnessi cù a Pasqua. Dopu stu ghjornu grande è animatu, celebrendu a Pasqua di Pasqua o Sedmitsa per quandu sò sette ghjorni. E questu hè propiu a settimana cù a quistione più impurtante - hè pussibile di trattà cù l'ortu dopu a Pasqua?

Quandu puderaghju cultivà un giardinu dopu a Pasqua?

Ci sò dui opinioni opposti, è in ogni parti danu argumenti bè cunvince. Fighjemu se pudemu digà un giardinu dopu à Pasqua, è cunzidira l'opinioni dui:

  1. L 'abitanti di l'estivi muderni raramente fannu cura à e questi interpunenti, perchè u tempu passeghja è u giardinu necessite un attention constant. L'aderenti di l'opinioni affirmativu facenu argumintazzioni logica in quantu si hè pussibule dopu a Pasqua per travaglià in u giardinu. Prima, ùn ci hè nudda fonte quandu a saria di u travagliu cù a tarri seria signalatu chjaramente. Inoltre, ci sò certi termini per a prucessione di a terra è di a pianta, apprupzendu i fertilizatori è di a poda di u giardinu. Un altru argumentu à favore di una risposta affirmativa a quistione hè se esse possibbi à trattà cù l'ortu dopu à Pasqua, è si tratta l'attitudina per u travagliu cum'è tali. Se ùn ci hè micca solu a pussibilità di abbandunà u vostru situ per un tali tempu senza cura, pudete sempre travaglià nantu à a terra cun una prichera à u vostru core è una dumanda per una bona racolosa.
  2. Un ideu fundamentale diverse nantu à a quistione di quandu a pianta un giardinu dopu à Pasqua hè u reteutu totali di travagliu per un periudu di una settimana dopu a celebrazione di un ghjornu divino. A favore di questa opinione, frà l'argumenti averebbe una justificazione logica cumpletta per u rifiutu: i nostri antenati sò sempre intersindicati a fe, i fenomeni naturali è i signali chì a natura dava. In a prima mette di a settimana, ùn pò micca situate nunda in tuttu, cum'è tuttu serà batte da bocca. Se tu cumencia travagliu in a seconda mità - a vendita serà necessariu esse scumparutu da e parolle. Questa settimana fù dettu solu di coperà u giardinu, è per passà tempu à pricà, visitendu u tempiu è solu avè boni pinsamenti.

In u mondu mudernu, hè diffesu di risponde ch'ellu hè pussibule dopu a Pasqua per travaglià in u giardinu, per parechji fatturi. Parechji sò fideli solu nantu à l'espirienza di i so antenati è ùn volenu micca esse ellu di a so racolta di periculu. Oltre simpricamente rivista di a meteo è seguità a trasfurmazioni di u giardinu è di l'urtaglia. Ùn vi scurdate micca di u mumentu cù fede, perchè ùn hè assicurativu individuu. Ci hè ancu una terza opinion nantu à questa tema, pudete u travagliu in l'ortu dopu à a Pasqua: quandu travagliassi cù boni pinsamenti è per u beneficu di a vostra famiglia, ùn hè nunda di male.