High Fashion 2014

High fashion, o, com'è spessu si sò abituati di sente "couture haute-couture", ùn pò micca stimulà l'interesse. Dopu tuttu, hè quella chì dicta à noi "Moda" cù una lettera maiurale! Questu hè un artu sanu, nascuto in i salons di moda mai famosi, è prisentatu per a vista di u mondu. Fabrics, da quali mudelli unichi sò creati, sò pruduciuti solu per cullezioni di alta moda, chì sò stati, praticamente, da a manu. Una volta cada sei mesi in Parigi ci hè una settimana di alta moda, a finali in a stagione.

Semana da Moda

Parighia hè cunsiderata a capitale di a industria mondiale, perchè persone trascuranti. A settimana di l'alta moda hè cum'è una fabulosa festa, chì attrae micca solu disinazioni di talentu è disinfettori di moda, ma dinò l'astri mundiale è solu un pupulari di moda. Impussibule spetaculu hè permeatu cù l'atmosfera di u lussu, è ùn tutti ùn aduveranu micca di visità. Per quelli chì ùn pò micca assistitu à a celebrazione, ci hè una grande opportunità per cuntemplà e ritratti di mudelli chì pò inspirà o diventà un mudellu per imitazioni.

Ricertamenti, a settimana di a stile di a primavera-estiu 2014 remplitava in Parigi. Ùn pudemu discutirme di culori di moda di tutti i couturiers eminenti, ma vi puderamu attentà à i più memorabili.

U show di alta couture hè stata aperta da Naomi Campbell, chì s'hè addivintatu a "faccia" di Versace per un pezzu di tempu. E l'especettori anu chjapputu di una coletta franca, fatta da u più beddu coru è u cordone di culore nìvuru, spugna di linupei. L'inspirador di a colture di moda era l'era di u cine cinti è biancu silent (sicondu Gianni Versace stessu).

I visitori distinti pudenu visità l'"vechju" Hollywood, scherzenu in u mondu di l'alta moda, prisentatu da Armani Privé. Eroticu vistiti di l'articulu di l'art deco di l'ùmmira dilicatu, l'atmosfera di un retro bonu. È a cullezione perchè era chjamatu "NUDE", chì significa "nude".

Primavera, elegante è sportiu - sò quelli cumpunenti di u travagliu da u direttore creatò di Chanel Karl Lagerfeld . E vistiti brillanti per ioga, vestiti trasparenti, sapori di rosa, spina di colpi è coietti d'elbow ... Hè vale a vede cum'è mudernu è veramente rigulari magicu cù a moda in a visione di un couturier.

È ùn hè micca putente di parlà micca di a stunning spring-summer collection di Christian Dior. E vistiti di alta moda in u stilu "Dior" spizzanu aplausa interfaccia. Questa hè un ballu di culori misteriosi nantu à i tessili è i scarpi (parechji mudelli eranu in sneakers, spaghetti cù u stessu decoru). Sta cullizzioni più ghjera fatta era creata da un pezzu, è un grande esercitu di maestri era implicatu!