Disembarkazione di pianti

E giardinu cura sempre allu annu. Ancu in l'inguernu, u camionu agricultore hà qualcosa di fà - preparazione per u crescente di e crescente principia. Sè vo vulete piglià e piantini annantu à u tempu, in ghjennaghju duverete verificà chì avete tuttu listessu per questu.

U tarritoriu per a piantazione di crescita hè a più bella cugliera di u vaghjimu. Se ùn avete micca u tempu di fà questu, cumprà a terra pronta à a tenda. In casu chì u chjucu duvete da u giardinu - hè necessariu aghjunghjela in u fornu o trattà cù qualsiasi preparazione contru e pesti.

Ogni cuntenutu per transplantate e crescente fussi ancu preparatu in anticipu. Sì questi sò veramente vechji, pudete avè bisognu à lavarialli bè, eliminendu i diposti di u salitu da i mura. E si ci sò arcuni, puderanu esse credendu in u fornu, è si sò plastichi - hè megliu per mantene in una solu suluzione di potassiu.

Hè assai impurtante per riettazione currettamente di u tempu di sertà pè e piantini, postu chì si i pezziuni sò stati primi tempi, i pianti ci stinzanu troppu è seranu debuli. L'aranciera sapè chì sapi chì e piantini sperimentu ligeramenti sò megliu di quessi. Per esse più precisa di u tempu di seeding per e piantini, avete bisognu di studià cù cura e struzzioni nantu à i sacheti cun semenie o pareraghju cunsiglii da i ghjillaghji infurmati, postu chì questa ora in ogni località hè diversificatu.

Preparazione di e coglie piantà

I ciorde di giovani ùn ci piace micca daveru eccessivu. Da questu, e razzi pò miscenu per pudè è e piantini morsi. Perchè l'arradicazione di e piante hè stata a razzi è solu cum'è a terra si secca. Da u tempu à u tempu pudete sprinkle a terra cù acqua. L'illuminazione per un ghjornu di l'invernu perch'ellu ùn sò micca abbastanza, pò stende assai. Per quessa, hè megliu definisce e caseddi cù e pianti di retrolochja cù l'aiutu di lampi fluorescenti. Inoltre, avete bisognu di valdi riservà l'abitazione induve e piantinu di e piantinu, è cuddichtinu è preparanu pè travaglià in u locu. E quasi deci ghjorni prima di cultivà e piantini in a pianta aperta, pudete piglià à a strada, prima da 1-2 ore, è dopu per più. Prima di vultà, puderete abbandunà e piantini nantu à a strada è tutta a notte, chì cogliu cun un film.

Prima di cultivà e piante da pianta, hè necessariu di scorcia abbastanti in parechji portioni in parechji ricevuli. A nostra morta ùn hè accustatu à u sole di suli, per quessa devenu esse trasplantatu o in tempu nuvellu o à a sera. Hè necessariu di rinfurzà a pianta da a pignatta è sùbitu, cù un saccu di a terra, postu in terra umita. Scegli di cultivà solu e boni pratiche sani e forti cù e boni razzii. Sì i piantini sò stati cultivati ​​in velli turchi, sò stati posti in u locu cun elli. Pudete trattà e razzi di e piante da stimulanti particulare per u risposte. Sì a piantina hè culata, ùn hè micca bonu per cresce è esse malatu durante un bellu tempu. Dopu a pianta, e piantini sò stati boni, è a terra à u so circondu hè mulled cun humus o solu da a terra secca. Sì i piantini sò stati posti in prima primavera in una terra assai umidissimu, pudete fà senza rege in u pianta.

Calendario di piantazioni

Ancu l'antichi pupulzii avè nutatu chì i piantini, piantati in un ghjornu, criscenu forte è sana, è se si piantava in altri ghjorni, pò esse sbalnitu, malatu, o ancu mortu. In seguitu, u calendariu lunare di trasplante di e piante hè compilatu, secondu chì, per esempiu, i sementi di pumati sò più spicificativi per pruduce 15,16 è 20 di marzu. U traspurtadore di e paglia di u pumadoru in un terrenu chjusu hè megliu 12,13,16 è u 17 di aprili, è l'atterrare di colti di pumati in un terrenu apertu hè più preferitu 14,15 o u 21 di maghju. À quandu i piantini sò piantati, i pumati si averebbe da 7-8 foglie, è parechji pruduzzioni pò digià annantu à questu tempu.

Dopu à questu calendariu è cura cura di i pianti di pianti, puderà cultivà una bona racolosa in u to giardinu.