"Cherry Drunken" - ricetta

Per quelli chì ùn ponu micca vintu senza docli di "Chjama di Chjesa in Chocolate" ci sò varianti alcoolichi è di ravioli preferiti in i boni è di i postri. A preparazione di u pastiche "Cherry Drunken" porta assai tempu, è micca tantu u prucessu com'è preparazione per questu - prima da insistiu à cheria nantu à l'acquavita, friddu u pastore prima di travaglià cun ellu. Questu pastellu ùn hè micca fatta in una ora, è hè più adattatu per a celebrazione in famiglia cà di tè di tagliu di u tagliu. Ma, crede à mè, u pastellu hè simplicemente magnificente è veramente si meriteghja cumparisce micca solu in i mumenti più giovani.

Cume una torta "Cherry Drunken"?

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Per glaze:

Preparazione

Prima, fighjenu cumu fà un cherry "drunk". Eliminate l'ossi da i baga, è abbandunate una docena di sanu - per adornamentu. Amparemu e cipolle spaccate è cun pezzi in 2 frasi, pour cocacupu in modu chì e biscotti sò cuparti. Cugliunna l'ùtili è insistu à dui ghjorni.

Comu si puderebbe un biscottu per un pastellu "Cirasa borraca"?

Preheating the furnu à 220 gradi. Sift in un tastu di tutti l'ingredienti secchi: farina, zuccheru, polvere, soda, cocoa. Ogni puntata, oghje uccisi sottili, aghjunghje l'oliu vegetale è u latte, mischjanu bè. Pour tuttu in u mistu seccu. A pasta vi spese, cum'è un pumkinu viscuali.

Aghjunghjite l'acqua moltu bè, rallennu rapidamente a pasta in a forma di a pergamine. U biscuit cesta una ora è mità à 190 gradi. Verificà a prontidità di un peddlu - pierce a torta, se u bastone stalla secca, u biscottu hè prestu. Let it cool a bit and take it out of the mold.

Furnace taglioli sò megliu in a sera, allughjemu à guasgi tutta a notte. Facemu di una biscuit cumpletta "casella". Cù un cutiddu cutidianu chjappà a cima à u centru è un centu centu. Se a biscuttera ùn sia micca virtule fluviu, i "colti" è "colti" pò ancu esse offriti - anu da entra in u riposu, è a foglia hà amparanu tutte l'aspettu.

Pigliemu a pappulata da u pastiche, u gruixu di i mura è u fondu deve esse circa un centimetru. Biscottu rializatu in mirtilli. A cecchera chjesa senza pesti li rimettu in un colpu. Cognac da sottu si aghjunghjemu cun u latinu cunfruitu, aghjunghje a mantova afflagnata è battimò u mezificatu. Agghicà u coccu, u biscuit è i cheri. Ogni cuddà cun liganti. Emu un caratteru annantu à a massa, appressu cù un cut off top è pressu un poco.

Per ugljena, adupamu a mantequilla in u bagnu di l'acqua, successivamente aggieghjanu u zuccherinu, u cognac da cherry, cacao, fècheru, è mutaggiatu ogni volta per l'omogeneità. Pute u pezzu di ravagalli di choccati è stirchese finu à chì si dissolenu completamente. Coperapperi u pasticcughjenti cù frosting on all sides, uttene un pocu stiff e decore a cima cù "ciciri drunken" cun una petra. Prunùnzia prestu culurgia per una ora. Aspittate un pocu più è servite un trattatu à a tavula!

Dessert "Cherry Drunken" - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Da a ciliegia i rinfriscà l'osse. Ùn aghjunghje micca e so nuzzina assai finamente, aghjunghje à e bachi è fate u vinu in modu cusì cubriu completamente. Fate ferite è fate a coccia nantu à u caldu pianu duranti 15-20 minuti. Scalfurevanu u vinu, è si sparghje e castagne è i prugne nantu à u kremanki.

A crema agria cun azucera è vaniglia, coperta i cheri è u mandele à a frigorifia per falla di siccà.

Curnitura gelatina, fresca è brusgiata nantu à a crema agria. Pudete cumprà u crucianti cù qualsiasi baga. Invece, mandate a postrulì à a fria - finu à chì hè solidificatu. Piatatu perfettu in u caldu di u veranu!