Leaven for bread unleavened

Infatti, hè faciule è faciule simplice di fà una basa fatta nè di u pani casa . L'unicu ciò chì hè dumandatu da voi hè u più chjucu di i vostri sforzi è u tempu di riparien u pruduttu.

Leaven per pane àzimo in casa - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In iniziale, quandu preparanu a fermentazione pè u pani senza lece, mischianu dui terzos di un vetru d'acqua, cù a listessa cantata di farina è meli, è lasciate à u calore per duie ghjorni. Duranti stu tempu, a massa cumencia à esse stradicatu è duverebbe sienti arricatu azzu. Aghjunghje à queste u listessu cantu d'acqua è un vetro di farina tamanta, mischjà è postu in un locu caldu per un altru ghjornu. Avà torna, pour un vetru di farina, fate dui terzo di u vetru di acqua è fate chì a levadura cuntinueghja per vinticu ore. À questu stage, a levadura hè spuma forti è hà un arriccatu alcoolicu. L'ultima volta aghjustemu una farina è acqua è fate a massima stand da dòde e ore. Dopu à u tempu avè passatu, a levadura sarà pronta, pudete mette in un vetru di vetru, copre è pozzu allughjà in l'armadella di a refrigera.

Cumu faci un levitu per u pani senza lece sul kefir?

Ingredients:

Preparazione

Per fà preparà un pignore di pane nantu à u kefiru, questu questu hè spressu in una tina prufonda apprufundita o l'altri vaghjime, chì devenu coperto cù una gasa supplementata cut. Partigghianu u cuntinuu cù u kefru sottumessi abitazioni di stanza di trè ghjorni. In questu tempu, u pruduttu latìtu pruduttu deve esse sour apparti è sipara a basa di liquid. Avà pour à u vasu cù a farina kefir in quantità tali per avè a coherenza di a pasta per a preparazione di pancakes. Dopu, dopu chì aghjustemu u cuntinuu cù gase è lasciate nantu à a tavula per altru ghjornu, senza messe. Dopu qualchì tempu, pour a farina torna è avè ottinendu a stissa cunsistenza. Quattru etant'anni a ferita sarà pronta.

Hè ricumandemu d'utilizà un catu prufunditu di un grandore più grande chì u numaru originali di cumpunenti per impedisce à l'accadera di fughje, cum'è a massa hè spuma forse sana è aumenta in voluminu durante a maturazione.

Cume guardate a farfia pè u pani senza lece?

Qualchese ferite per u pani senza lece hè stata salvata in a frigorifera finu à l'uttanu predilettu da dece quattordici ghjorni. Dopu l'usu di un certu quantità di pastu pastu per fugliale o pocu dopu à u tempu indicatu, u pridilale deve esse "alimentatu". Per fà questu, aghjustemu acqua è farina in u cane in quantità per restituurà u voluminu originale è a texturizazione di u pruduttu, è lasciate durante sei ore à u calore, dopu à quale pudemu torna ne puru a limpià in a frigorifide, chì cogliu u cane cù una tapa. In casu di u tempu ùn hà micca bisognu di levitu, è pensa à l'utilizà più tardi, per a priservà i so proprietà, seleziunate una quantità di u pruduttu è aduparà solu, è a so parte principale hè ancu "fed up" cù farina è acqua, restaurannu u voluminu.