Quandu u zitellu piglia a risata?

Dicenu ch'elli si sunnusi avanti quandu i figlioli ririan, vo vulete sente à novu. È veramente - a risata di u zitellu hè unu di parechje avvenimenti ghjovani è longu aspittati chì espereanu i genitori in i primi misi di a vita di u so figliolu. Tanti matri sò particularmente ghjilosi di e primi manifestazione di emozioni, cunverta i so ziteddi cù i pari, trascinendu silenziu i vecchii, chì i zitellu presumircianu si stalla in una risata felice d'allughjà di l'ospitalu, è cuminciate à preoccupari: perchè u mo figliolu micca ancu sonrisu.

Prisentà avà u sviluppu di u zitellu ùn hè senza significatu, perchè a so esfera emotiva hè assuciata da a fisiologia. U primu smileu di un ziteddu hè, cum'è una regula, un caratteru riflessu, hè endogenosa - chì hè, una signalazione di risponde à sentimenti di sàzita, a calidez è a pace. Da u mumentu chì u zitellu face a soce cunzientu (è succede à u principiu di u seculu mese di a vita) finu à u momentu quandu u zitellu arrappiscia di riri, parechji mesi. U primu sonu rienognu hè u risultatu di ricanusciu u to fàccia è esce in inept. Hè assai impurtante di sustenerà u zitellu in i primi timidi temerà di esse l'emozioni - ririri più spessu per ellu, è vi darà un sonne reciprocu.

A 3-5 mesi, i zitelli partenu riri. Questu hè dovutu à u fattu chì u zitellu hè a furmazione u so "funnel", chì cuntene i signalamenti emozionale cù i musculi faciale è dà una reazione generalizata in a forma di risata. In ocasu, u zitellu, perchè per a prima volta a sèntenu a so risata, hè spavintatu, ma poi s'addunisce chì ellu emetti sse so sse è si cumencia à "furmà", cusì da u partitu, pare chì u zitellu ùn risa senza raggiuni.

Cumu insignà à un zitellu per riri?

Di sicuru, sta formulazione ùn hè micca solu per regula, postu chì hè impussibile d'insignà à stu ziteddu finu à chì u so sistema nervu hà cumulatu. Ma i genitori puderanu stimulà stu prucessu, ghjucatu cù u zitellu, dicendu ridere è rimi, cosciati è, sicuru, rirennu è rirennu. Pudete ancu avete l'imbastu cù i ghjoculi simpaticamenti, cum'è "ku-ku", "sullevati, bumps", "alimentariu, alimentu, à a donna, à u missiavu". E, chì hè abbattante sorpresa, certi volte raggiuni rispundenu cù una risatina gurgling a longa parenti chjamati, per esempiu, d'urdinu stranieru.

A volte, in cun l'aligria di u prima risata di u ghjovanu, pudete troppu qualchì problema.

U bancu di u zitellu chì riria

Risposte causanu cuntressioni curtmethi è veloci di u diafragma, chì ponu in i convulsions. Per esse scantatu ùn hè micca necessariu - per affruntà un salottu doppu a risata, hè pussibile tragisce i movimenti, permettenu chì u zitellu sia di tastà è distraisce a qualcosa, per esempiu, u divertente ghjocu.

Un zitellu scriva quandu si ridi

Si da una risata intensa u zitellu sviluppau urintamenti vuluntaria, è pò esse determinate à una età maiò, quandu u zitellu hà longu accustatu à a pignatta è hè assai capaci di cuntrullà i so bisogni, induve, u casu d'una violazione di u tonu muscular pélvicu è deve avè cunsiglii a urologist.