Pantaloncini Wide 2014

Moda - una cosa maravigliosa, duie staggioni in una fila pudete diferenze radicali di l'altri, però ghjè chì i tendenzi di praticamenti micca cambiatu. Allora, in 2014, a moda per i pantaloni deciseru di cambià a direzzione da i mudelli femicili familiale è amatini à tutti i mudelli femminili è altri. Siculu stu mudellu hè a tendenza principali di questu annu, suggerenu à sapè chì nova staciuni hà preparatu per noi.

Pantaloni larga di donna 2014

U trousers Wide di u 2014 si distingueru da varità d'estensi, durata di u pruduttu è l'scala di culore. Per esempiu, in veranu, ciuri di sita di lussu o calzini sgrani in culori brillanti è ricchi seranu assai pertinenti. I donne di i femini cummirici nantu à a manera pantalonale largu da a versione clàssica cù frecce. Inoltre, i diseggiani in a nova stagione offerenu mudelli chì parecenu pantalone di l'omi è cun borse.

Malgradu u fattu chì l'aghjunzu largu di u 2014 anu cunsideratu u più modellu, però, prima di cumprà micca, pensate, hè questu vestitu modellu adattatu per a vostra imagine, u cunfortu è a forma? Per esempiu, fimmineddi di altura picca, stu mudellu ùn hè micca assai adattatu, perchè i pantaloni largu reduci u crescite visuale, è a figura hè squadra. Ma s'ellu hè un fan avidez di a moda è ùn vogliu micca per passà a so tendenza di a moda, tandu avete da attentu à i mudelli di lighjate è di i tessuti fluvii. Certu, i scarpi deve esse solu cù u taccu , u quellu sceglie unu chì saldenu a vostra dignità.

Ammezinziuni fiatu e ciuri cumminciati cù una bagno elegante s'assumiglia una vestita per ghjocu, chì pò esse supplimentata cù elementi d'accessori è un beddu maquillu. Ma i pantaloni anziani, rinforza di u ghjinochju, ricunnisciutu di l'stile di capelli, decorarà una donna cun un tipu di figura rectangulari.

In quantu à a varieghja di u culore, i disinfettori preferenu i classici, biancu è biancu, diversificanu i prudutti cun culori, bleu, arancia, mustarda, rossa, rosa, marrone, perla è metà è ancu utilizatu diversi stampi in forma d'astratti, i pesti è i stampi fiurali.