Conspiracy da u borra è e so cunsiquenzi

Ogni annu a quantità di persone chì anu soffrinu di a dependenza di l'alcoolù aumenta Scaricate questu di l'addiction hè difficettule solu, perchè e persone sò pronti per un'otazione di ridere è di l'amori di u desideriu di cunsumà l' alcohol .

Ci sò parechje reguli di a cuspirazioni di cunghjura è di pricà per u borra di u maritu è ​​di l'altre persone chì sò impurtanti per observe. Prima, i rituali deve esse ellu in certi ghjorni di a simana, per l'omi - marti o ghjovi, è pè e donne - u mercuri, u vennari è u sabatu. Siconda, a fase di luna hè di grande impurtanza, perchè u megliu tempu hè cunsideratu cum'è una luna piena o un mesi diminuu. U terzu, hè impurtante di crede in un risultu pusitivu, postu chì nunda cumpararà, è in questi certi seranu cunsiquenzi grave. Inoltre, hè impurtante ùn dete micca di qualcunu di i rituali, perchè u sacramentu hè a chjave di successu.

Conspiracy da u borra è e so cunsiquenzi

Prussivamenti tutti i rituali assuciati à ridirete di i malasciute malamenti sò rilativi cù a magia bianca, per questa ci hè micca bisognu di sughjetti qualchì cunsiquenzi periculosi. In quantu à una persona chì rimette di l'alcoolismu, pò avè i limitazioni psicologichi è fisiologichi. Questu hè abbastanza normale, postu chì questi cunsiquenzi sò per una persona si quita bevi senza rituali. In certi casi, l'attenzioni medica pò esse dumandata. Hè impurtante chì sustene l'alcoòlicu in ogni uparazione di ridivà i maletti.

Parolle è preghje da a borrache di u figliolu, u maritu è ​​l'altri populi

Ci hè parechje parechji riti chì pudete spenni per voi stessu, cum'è per i pezzi cercati. Hè megliu se a rama hè leggugliera da un parente sangue. Fighjemu nantu à parechji rituali in più dittori.

Argumentu da a borrache di u maritu è ​​l'altri aligenti in a photo

Hè cresce chì i ritimi chì utilizanu a fotografia sò l'u più efficau, postu chì a foto hà l'energia di una persona è ancu una stampata d'aura. Hè impurtante chì a foto era fresca. Inoltre, avete bisognu à preparà trè chjusi di a chjesa è di l'acqua sacra.

A cuspirazione deve esse lea dopu à u tramontu. Hè necessariu aghjustà una stanza vacia, mette vela in una fila, ligere è fate una foto davanti ad elli. Pigliate l'acqua sante è l'asperu cun una figura, dicendu cusì cun cuspirazione:

"Signore Diu hè santu, aiutatimi! Vogliu scumpiggià a dependenza à u servitore di Diu (nome), a Conspiracy per bevande, Fate eddu, guadagna da l'alcoolidiu. A vodka disgraziatu in a gola ùn si n'andò, À quella di ellu cum'è un dimòniu scappau, ancu di l'acqua, l'acqua ùn passava à ellu nunda! A mo parolla hè forte è putente, a mo parolla hè a lege per u servitore di Diu (nome). Amen! "

A parolla ripetite trè volte, è dopu, pigliate a photo à un locu sicretu. In qualchi simane, i mejorii seranu avessi. Repetite u rituali hè cunsigliu in un mesi, usando a stessa fotografia.

Conspiracy contru l'embrijarità di u maritu è ​​l'altri populi in savonu

Questu ritimu hè populari, perchè appartene à u famu curatori Vange. Grazie à ellu pudete salvà un amatu di l'abitudine di alcolimu. Per fà questu, avete aduprà un sapuniu chì serà utilizzatu dopu à u lavare in manu. Sapessi capunanzu in e vostre mani, avete leghje sta cuspirazione:

"Oh, ùn vi micca beviatu, servitore di Diu (nome), ùn viaghjanu in una furia, ùn passene micca drunk. Cunèvule, conjure! Quandu mentre lavapore e vostre mani, Cusì a vostra dependenza esceva. Allora chì ogni volta u pensamentu hè vinutu à voi missi, avà escevvi, avete odiatu vodka! Amen! "

Leghje i parole novi volte. Pusì u soapu in u soapstone vicinu à a lavagna, perchè chì a persona chì bevià u cumerciu lavare a manu. Se ùn ci hè micca cambiatu, in dui simuli o rituali deve esse ripetutu.

Conspiracy contru di pumu per vodka

Per questu rituali, pudete aduprà micca solu vodka, ma ancu qualchissia altri cerveza alcoòlica. Hè necessariu di dichjarà e parolle seguenti:

"Hà chjamatu uianu à u so postu stessu è hà custituitu una preghiera. Signore Ghjesù Cristu, figliolu di Diu, aghju pietà di voi servitore di Diu (nome) da a passione di u male, da u malincendere. Chì ùn cunnosci micca u bumbardite di questu ghjornu à u sarcophile. Cum'è prugna, un spessu ùn si nata in u mare, perchè l'esiliu di Diu (nome) di l'alcoolu da questu ghjornu per sempre ùn viia micca, ùn si mantene micca in bocca, è ùn ùn vole micca à tuttu. Amen. Amen. Amen ".

Hè cresce chì quandu una persona pò piglià trè spiriti conspiratoriali, hà rimessu u so abitudine.

Conspiracy da u borra di u figliolu

Ogni mamma volve vedà u ​​so figliolu felice è successu, perchè ella hè pronta per assai per salva da l'alcoolenza. Hè cresce chì u rituu cundottu da a mamma hè a più efficace. Hè necessariu in ghjornu limpe per lavà i finestri è valdi u restu di l'acqua nantu à u so figliolu, dicendu:

"Quandu l'aghju datu à voi, aghju cresciutu u mo latti, perchè chì u servitore (nome) ùn hà micca bivellu l'alcoolate, u vinu è a braga ùn ùn vintu micca in bocca. I sirvuti i valdi sò i vugliosi. Cusì sò.