Cumu prutegràniri di qualità?

Mi piace à pensà chì i maghi, maghi e magiani sò in qualchì u locu in u paese di a nanna. Eccu quì hè una grande cità, induve nuddu si preocesse micca qualcosa cosa. Ma, spertu, a più grande a cità, più persone è i so pinsamenti . E da i pinsamenti malevolti, a ghjente hà pussibule cun grande problemi ...

A corruzioni è l'ochju ghjocu sò duie manere similari à a ruina di a vostra vita.

Fighjure nantu à a prutezzione cumu per pruteggià per a prutezzione contru u cunnuscenzi è u spoor.

Aspen è populi

Questa hè a prima manera di prutezzione di u spoor. Per fà u rituali di prutezzione, hai bisognu à andà à u boscu è portanu da questi dui rami di u ventu.

Speak a tutt'elli:

"In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu di Diu. Amen. Andaraghju, u servitore di Diu (nome), benedizzione, andaraghju, crosche, fora di a casa, da u tribbale da a porta. Iu crucificheghja e carru, trenta intersezzione. À l'altra parte di a strada, in l'intramacu di trenta, ci hè un pianu chjucu, nunda ùn cresce nantu à questu, ùn ùn si fiurisci, ùn si pruduce, ùn ùn lavora micca, ùn si suttanu, solu l'aspen crooked crece nantu ad ellu. Sutta aquella vespia s'assettò l'animali. Uveru di un cane, culu di u ghjattu, u beccu d'aquila, un corpu umanu. Sò battizendu quellu animali cù una croce, l'estu attache in una catena di ferru cast. Sit, animali, à a fine di u mondu! Ùn avete da andà in a famiglia cristiana! Aghju cercatu cù una parolla sante, cunsecreghja una salutazione santa. Amen per sempre è sempre.

Puse in u Psalter per una settimana, è poi entrì, posa un vase. Questi ramuzzi prutege a casa da energia negativa. In i cantoni di a cucina, alligatu l'agliu, è pigliate un pocu di papaveri in un plat di cucina. A papaveri deve esse dichjaratu u seguente:

"Sò pigliatu una papavera cun mè, sò cun Diu, è sì cum'è questu. Turnate, u nimicu, cose, Satanici, l'impuru impuru, fughjemu da mè. Qualchese chì vene da u male, andarè à Satanassu ".

Questa hè una prutezzione bona di u spoiling , chì avarà solu attu contra i detracturi. Avete bisognu di empfie rospie quand'eddi ricevi à voi.

Pruvate per mette micca in-notu di i pesti in un pezzu d'una rossa. Se vulissiru dannu, quandu surtianu - tuttu ciò chì volenu, cariu nantu à a so propiu capu.