Cumu si scurdate di i pinsamenti dolci?

Di sicuru, avete dettu chì l'avvenimentu, chì spessu è pienza gustosa, à u ghjornu si succede. Apparentimenti i pinsamenti sò reale, perchè duvete esse moltu cù cura cun elli.

U cervellu umanu hè strangulamenti disposatu - ùn ci hè micca pensamentu cuntenti per ricurdà! In casu d'oghje, noi ci sò più numerosi fianchi negattivi in ​​u scrolling. Eppuru, chì si i pensiunarii male pensanu à a testa, cumu si lascià? In fatti, ci sò parechji manere di distractà da i pinsamenti dolci, ma siddu si manca solu sia, o se avete da pruvà tutte e tot depende di voi.

Cumu travagliu cù pensi dolci?

1. L'opció più putiglianza hè di dite à sè stessu "questu ùn m'hà micca avè succede à mè" è dete di pensà à u male. Ma stu mètudu ùn hè micca adattatu per tutti, perchè ùn tutti ùn anu mancu putenza di abbandunà per rinuncà i pinsamenti male in un passu.

2. Se pensi dolci in a vostra testa nestle firmly, pudete puru pruvà di scacciallu cù a tecnica:

3. U metudu di a visualizazione in generale hè assai efficace, sopratuttu se avete bisognu di ridiri pirsunu pirsunu. Hè ricumandatu da i psiculoghi, i biologici è i psitichi. Sò i psiculoghi ricrerenu chì a vostra visualizazione hè ancu divertita, chì a risata hè a più bona medicina per tutti i teme. Per esempiu, pruvate à imaginassi sè stessu in una forma di una grande bola brillante, è i pinsamenti malamenti sò vintu vicinu à voi cù petite punti neri. Cume più divertitu vi pari, più megliu. Rientu à i vostri porsi, ti distruggerenu.

4. Pudete ancu pruvà di scrivite o raghjone nantu à carta, qualcosa chì ùn vi darà pace. Dopu chjuderaghju i vostri ochji, ghjucanu a situazione sana, avete a to ochji, toccu à novu, cumu si mette tutti i prublemi nantu à un pezzu di carta. Imagina chì a vostra cuscenza hè tutta cumpletta di sti pensi, sò tutti trasfirrati à u paper. È avà a foglia deve esse chjappà o chjappà, dicendu - Destruite tutti i cattivi, fugliate, cremà.

Cumu si pò esse da i pinsamenti dolci?

Cumu libri di l'obsessioni male? Iè, solu per distractà da elli quandu ùn ci hè nimu di pensà, allura i puzzichevuli pienanu à fà spuntà à u vostru capu. Allora chì ci seremu per distractà cun noi?

  1. Fate quarchi cosa interessanti, bisognu d'attachete è cuncentrazione. Avete avete avete avutu chì quandu hè stata assicurata da l'affari, ùn avete micca pensatu penseri strambi intrì u vostru capu? Allora vi serà quì, u principale hè di truvà una lettura fascinante.
  2. Hit the negative with a positive! Bonu sempre batta u malu, cusì sarà in u nostru caso. Avete bisognu di ricordu chì vi sò solitu amused, porta un bon di l'umore - un libru predilettu, un filmu, miniatura satìrici. Ricurdatu? Eppuru, perchè andà, avarè incaricatu cun un pensamentu pusitivu, malu di un certu numeru, certamenti si sìanu scantati è lasciate a testa.
  3. Impressa à pensà positivamenti. Sugnu ogni penseru pienu di u bonu. Per esempiu, "hà cuminciatu à pioggia, ma ùn aghjunghje micca un umbrella, aghju pututu mullu è aghju pigliatu un friddu". Sbattitu à "hà cuminciatu à pioggia, ùn aghju micca un parapu, ma di a fine di u ghjornu, a caccia finisci, serà bonu per andà in casa di a notte, respira l'aria fresca fragrante". Pruvate per transcrizvi tutti i vostri pensi dolci in stu modu, spessu dì à ellu stessu "solu e cose bè mi succede" è "tuttu ciò chì passa per mè, per migliore".