Cumu ricuarà un pederasticu?

Certu, ogni genitori cura à a sicurezza di u so zitellu. Per quessa, u prublema di a pederastia hè sempre ghjustu in a realità muderna. Ogni pittore pò esse un pederastu, ancu unu chì nimu anu da pensà, perchè ellu hè cusì respectable, dolce, è cusì. Cusì, per esse capace per pruteggià i vostri figlioli, avete bisognu di studià a dumanda di a manera di ricunnosce u pedofile. Di sicuru, nimu pò garantì una probabilita centu percentualità, perchè a psiculugia umana resta sempre una cosa di ignurita, cheta di sorpresa. Ma mancu però serà superfluous per cunnosce parechji signalazioni basi di pedofilia.


Pedofilia: quantu ricanuscia un pedòfilo?

Prima, si meriteghja per capiscia chì a pederastia ùn hà micca alcuni limitazione in quantu di professione, razza, caratteru o altre persone umanu vivu è attributi. Un pederastru pò esse qualcunu: un maestru di scola o un vechju bellu chì si manteneu sempre a porta. Cusì ùn pò micca liberà nimu di suspicion.

Fighjendu cumu per ricanuscianu un pederastia, avete bisognu di piglià à cuntà u fattu chì sò generalmente familiari di e so vittime. Sicondu statistiche, in u sittaghju per centu di i casi, u rapistu serà ben cunnisciutu da u zitellu, è in trenta - in generale hè un membru di a so famiglia. Incidentali, à rispittà à a quistione di manera di ricanusciu un pederasticu-babbu, pò esse assai difficili, ancu per a mamma. Ma si pagà a cura à a relazione trà u babbu è i zitelli, tuttu hè diventatu bellu pianu. U babbu hè o troppu cute o grosu, è i zitelli sò spusindicate servitori è, sicuru, teme.

E, sicuru, i pedofili di sicuru definite trattà i zitelli. Intèndinu di custruisce cun elli una relazioni forti basati nantu à a fiducia completa è d'interessu in l'altri. In solitu i pederastichi parranu cù i zitelli, cum'è cù l'adulti - in seriu. Pruvendu ancu di stabilisce u cuntattu emotivu. A cosa principalu quì ùn hè micca esse sbagliata è micca per accettà per i segni di pederastia chi serà solu un amore per i zitelli è una manifestazione di cura.