Conversazioni in un sonnu

Parrannu durante u sonnu hè un disordine chì si trova in contattu à a credenia pupulari, micca solu in i zitelli, ma ancu in l'adulti in particulari. U cuntenutu di un monologue semiculus, cum'è regula, hè assai inutilità è ùn vole micca sempre sensu.

Parlendu in un sonnu - raggiuni

Hè ben cunnisciutu chì ci sò parechji tipi di sònnii . Ma una persona pò parlà solu in a fasa rapida di una sunnita. Càlculi semprici pò esse calculati chì per più di 8 ore di restu pudete sperienze stu statu da quattru volte.

Un chjaru falatu hè più caratticu di e persone emocionante è cume eccessibile. Puderia provocar a sobreexcitación excesiva durante u ghjornu, è pò esse o pusitiva o negativa. Ùn cunfundassi a dultezza è u sonnu, postu chì u sonnu hè u risultatu di u robotu di u nostru subconsciousu, chì altrimente dà assiccioni assicurà inspiremensi è disconcettati. Ma ciò chì significa di parlà in un sognu, hè più faciule d'ad avellu, perchè mostra l'esperimenti nantu à a vigilia di l'evenimentu. I sicòlogichi dicenu chì durante una conversazione cù una persona in un sognu, hè capaci di ripruduce solu ciò chì hà hà avutu personalmente di u ghjornu dopu.

Parlendu à u pòpulu in un sònniu

Parlendu in un sognu cù un proedimentu fallecido, psicologicu assai diffirenti, chì pò influenzja significativamente u vostru umore o ancu u vostru benessiri duru u despertu. Sì vi sarete sappiutu parechji parenti mortu, pudete esse espertu parechji cambiamenti in a vita. In casu chì sò in u regnu di Morpheus, avete cunversu cù i pezzi più poci fatte oghje, avete da esse più preziosu in a vita verita, perchè un parciculazione pudete avvirtenu di a minaccia impending.

Conversazione in un trattatu di i so figlioli

A splitting does not apply to any disorder mental serious and does not harm your health. In questu questu, hè vale a cura sempre s'ellu hè riflessu negativamenti annantu à a qualità di u sonnu è invece di esse risuscitatu è affacciata si senti fatta.

Per impediscenu a frebba, ci vole à seguitu à e seguenti cunsiglii prima di vultà à u lettu:

  1. Pigliate un bagnu cù l'olii relaativi, questu aiutà à sullofarì a tenza.
  2. Ùn avete filmatu timurale, thrillers, etc.
  3. Prima di tombu per restè, andate à u canali per un pocu minuti, fate un pocu aire frescu.
  4. Se a tension emocionale ùn hè micca diminuente, da piglià un sedattivu.
  5. Una ora dopu à u sonnu, pruvate micca di manghjà i pieno boni, da chì quessu impone u stomacu negativamente, è perchè u prucessu di restu.

Bonu sonnu è sonni cusì agradable!