Quale hè omophobicu - chì significa l'omofofè, i so motivi, a cumbattiti è fugliale?

Quale hè stata omofóbica - l 'opinioni annantu à questa mena eranu divizia trà i psicologu. Z. Freud hà definitu in u so tempu l'omofofia cum'è l'omosessualità latente, ma micca sempre cusì. L'omiophobi sò chjamati ancu quelli chì si ricusanu di ricunnoscia l'omosessualità cum'è una norma sessuale.

Chì significà "parlante"?

L'omofobia - chì hè? In a traduzzione da u grecu, ὁμός hè simili, è φόβος hè teme. L'omofobia hè una cundizione in quale hè un mumentu irraziale di pensamentu omosessuali, cumpurtamentu, sentimenti, persone di l'orientazione micca tradiziunale. Quale hè omophobicu, signu:

Causes di l'omofofia

L'omofobia hè una malatia o micca? U termu hè assai simili à u nome di a malatia, ma ùn hè micca cusì, è l'omosfufi stessu ùn si capiscenu chì a so cundizione vole in mancora correzione. I ragiuni per quale ci hè l'omofofia:

Psicologia di l'omofofia

Studi di l'omofofia cun l'aiutu di l'analisi psychiatoghja aiutanu à identificà a raghjunata perchè una persona hà stata sta cundizione. Ùn sò sempre i psiculugrafii pò sculacciate una fila di l'attitudine negativu oghjettiva di una persona à l'omosessualità cum'è fenomenu è una omofobia reali è se u primu hè più in cunnessione cù a moralità è esistenti stereotipei di una sucità, l'omofobia hè sempre un timore siveru, disgusto è ansietà à scopre una natura omosessuale . L'omifobbi anu teme di esse gay.

L'omofobia in a psychiatria

U trattamentu di l'omofofia cum'è un sintomu clinicu hè ausente, è anche l'omofobia si riferisce à i porsi, hè un megghiu fenomenu suciale in parte cù racismu è xenofobia , un medo irrational risultatu à vista di e persone "micca cum'è mè" è manifesta da emozioni negattivi vividi: disgust, disprezzu, accumpagnatu da u cumpurtamentu aggressivu di l'omofofia.

L'omofobia in u mondu

In u mondu, l'omosfufi à a vista di i simboli di l'omosessuali anu avutu una forza forte negativa. A bannera di l'omosfufi hè a listessa bandiera archevale di minorità sexu, ma l'arcittu hè attrachjata da una grande linea negra in u circhiu. In i paesi di u mondu islamicu, certi paesi africani, l'omosessualità hè punishable per a morte, per quessa, i paesi cum'è Iran, Afganistan, Pakistan, Iemen, Uganda sò cunsiderate u più omofobhiu è periculosi per i gay è lesbiane, persone transgénero .

L'omofobia in i Stati Uniti

U ghjornu di a lotta l'omofofia in i Stati Uniti, cum'è in parechji paesi, cumencia cun un minutu di silenziu per u pèrdite di u SIDA, o vittimi tumbati à e mani di i persone chì sò negativu nantu à l'omosessuali. I Stati Uniti hè un paese attivu è dinamica cù una modalità moderna di vita, ma ancu una tarritta pocu recente di u matrimoniu di u stessu sexu, l'amuri, ma in parechji stati ùn sò micca sti restrizioni, anchi l'omophobi cuntentenu à trattà i gays cun disprezzu. Stati unni l'omofofia hè pronta:

Omofubia in Russia

U prublema di l'omofofia in Russia ùn hè micca cunzidiratu un prublema per se, Russia hè un paese cun un modu di vita tradiziunale di seculi è qualsiasi cambiamenti in i tradizioni familiale ùn sò micca benvenuti. In u 2013, una lege hè statu trasmessa per annunzià a propaganda di l'omosessualità, cusì l'urganizazione di l'attuzzu d'orgugliosi omosessuale hè stata pruibita, cum'è un pesce trà e persone di u stessu sex. L'attuali LGBT pruvate à cumerci di u prigiuneru omosessuale in Moscu in u 2006 è in San Petesburgo in u 2010, chì pruvuconu a richegia à i residenti lucali, cù i golfi di pietre, ova è buttigli in a folla. In i paesi uccidintali, a Russia hè chjamata un cale d'omofofia.

L'omofubia in Auropa

U ghjornu internaziunale Contra l'omofobia hè cilibatu da i attivisti gay u 17 di maiu, in memoria di l'exclusionazione di a lista di malati psichiatrici di l'omosessualità, cum'è devie di a norma. Questa frazzioni ùn sò ufficialmente chjamata "ghjurnata omofobista", tutte l'azzioni, l'unioni o un manifestazione timati à questu oghje pruvucate una forte freccia di omophobi negattivi in ​​a società. In l'Auropa, in u risultatu di a ricerca di l'ILGA - una urganizazione per a prutezzione di i diritti di minuranzi sexuale, hè stata capita chì u livellu di l'omofofia resta forte:

Cumu si tratta di l'omofofia?

A manera di ridderà l'omofofia hè una quistioni difficili chì si sviluppa à u livellu di u statu è di ogni persona individuale. Se pigghemu a lotta di a società cù l'omofubia, da pocu tempu hè stata introduttu in u sistema through u sviluppu di a tolleranza. Una sola persona, siddu si purga da l'omofofè, hè impurtante cumprenderà i motivi per questi ci hè una reazione vera chjattiva nativa à i gay: ùn hè micca una accettazione di l'omosessualità o ùn ci hè micca capitu chì tutti i pirsuni sò diffirenti, è l'amare di u secu stessu hè ancu u dirittu di esse.

Stelle di l'omofofia

Ogni fenomenu suciale hè divisu in quelli chì sò "per" è quelli chì sò "contru" è l'amare di u secondu sexu, l'urganizazione di e minurità di u sexu spessu causeu a persone per avè l'omofofia, in ch'hà accede chì tutti sò distinti. Trà i famosi persone chì ritenu in ambienti creativi ci sò ancu assai chì, anche micca chjappu apertu chì ellu o ella odià l'omosessuali, ma mostranu a so dislike. Celebrities-omophobii:

  1. Eminem . U rapero famosu hà rigurosamente inutilmente parlatu di gay è lesbiane in i so canzone.
  2. Mel Gibson . L'attore hè cunnisciutu per a so devozione è di religione per un pezzu di tempu per sguassà a so rilazioni cù u so frateddu gayu, è per via di i manifestazioni oculinu di i minurità di u sexu assai volte hà avutu in difficultà.
  3. Chris Brown . U novu cumpagnu di Rihanna ùn ùn piace gay è usa a parola "gay" com'è insulte.
  4. Parigi Hilton . Spessu si mette in situazione pratiche per u fattu chì in u so blogu uffre oghje l'omosessuali, è ci dava l'alcunu "simu è omosessuali" quandu a so conversazione telefona di u cumandante di taxi chì l'affarevuli ghjente entrì in i media, l'organizazione di a lotta pè i diritti di u sex- A minurità demandò chì Parigi scuspite pè e so parolle.
  5. Alec Baldwin . L'attore hè cunnisciutu per i so odiuu omofughiu nantu à i puliticanti cù l'orientazione micca tradiziunale.

Pelose nantu à l'omofubia

A Propaganda di l'omofofia in parechji paesi hè un muvimentu puliticu organizzatu cù u scopu di creà o mantendu un negativismu persu à e persone di l'orientazione non-tradizionale , chì spessu traversu tutti i frontiere. In chì films pò vedà u ​​fenomenu di l'omofofia:

  1. « Dallas Buyers Club ». A film hè basatu annantu à i veramenti reale. Ron Woodruff, un elettricista di Texas hà amatu e donne cù un dislike per l'omosessuali. In colpu di l'annunziu entra in l'uspidale è analizà u so sangue mostra chì hè malatu cù u SIDA. Ron hè dispirata, perchè cride chì l'AIDS hè una malatìa sola di gays, amichi sò allora di ellu. Ron decide di palluzzà è cerca di modu pocu stabilitu per allargà a vita, cunisciuta cun un Rayonu travestitu è ​​urganizza un club di compratori, affidendu rigori è dispunibuli di battice per u sida.
  2. " Mountain Brokeback ". A storia d'amore trà i dui cowboys sviluppa in i lochi pittoresca di Wyoming, hè in i 60 anni. XX seculu, quandu a cunnessione entre un omu è un omu pò spessu a cumpagnia di viulenza, l'omofofia in a socieità hè forte, è l'amare di u stessu sessu hè cunsideratu una perversione degna di morte.
  3. " Parata ". Serbia. Dui amichi di l'amanti di Marco è di Radmilo sò furzati per ammuccià a so raportu da a sucetà è l'omeopati radicali, ma tutte e prublemi sò solu imbuttendu di Marco è Radmila per urganizà una desfile gayali in u paese, capendu chì questu pò causà a so morte.
  4. " Carol / Carol ". New York, 50. XX. Sèculu. Carol hà tuttu, una pusizione alta in a società, u so maritu, figliola, ma ella hè infeliz. Un ghjornu, Carol si cammina in una tenda in cerca di un rigalu per a so figliola è si incontra una ghjuvanadora salesaria Terez, un ghjucatu incendi trà e donne. Una film nantu à u circondu sex, preghjudiziu è cruelità di a società.

Books di l'omofubia

U psichiatru svizzeru Z. Freud di l'omofobia hà dettu chì questu hè un signu di l'omosessualità latente o latente: più forte chì una persona prubbi l'odi à l'omosessuali, u più forte u so attrue inconsciente hè suppressu. Quale hè una persona omofóbica è perchè parechje sò in generale negativu per unisex love pò esse leghje in a letteratura:

  1. " L'omofubia interna: Amu a me? "M. Sabunaeva. U fattu beni cunnisciutu chì a sucetà dibitita i so principiani è a moralità stabiliti, hè difficiule per e persone cun l'orientazione micca tradiziunale per accettà a so differenza. U libru hè pensatu per i persone chì si senti attiratu à u so sexu, ma ùn anu micca accettatu cum'è tali.
  2. " Faces è masks of love of same-sex". Moonlight at the dawn "I. Kon. U travagliu serà utile per leghje per i psiculoghi, sexologi, i genitori di i zitelli chì anu truvatu signali di l'omosessualità.
  3. " Amore di u celu celu " I. Kon. L'autoru, un sociologu è filosofu Russu ben cunnisciutu, ricumpinsu analizatu in l'informazione di u libru di e fonti storichi è culturali nantu à a natura di e relazioni omosessuali, a causa di a persecuzione è l'odi di i sodomiti (l'omofofia).
  4. " Psicoterapija rosa. Guide for working with sexual minorities "D. Dominic. Sì una persona di l' urdinamentu eterosessuali hè propensu à neurosi è accentu, eppo rappresentanti di e minurità di u sexu soffrenu di malentà, sperienze a prissioni di u socium in parechji paesi, perchè ci sò assai più neuròculi. U libru hè una guida per travaglià cù i persone di incliniate omosessuali.
  5. " Omosessualità. Storia Naturale »F. Mondimor. Cumu fà cumprà u core di u sexu, perchè oghje in a societa ùn ci hè micca una accettazione di questu, quale hè un omofopu mudernu è ciò chì s'assicera cù l'attitudini omosessuali. I fatti interessanti da a storia antica, biologia.