Struttura di caratteru

Ogni persona hà u so propiu modellu di cumpurtamentu chì distingui da l'altri. A tutalità di tali funziunalu stabile si chjamava un caratteru. A psiculugia hà longa è persistente studiau stu fenominu, avendu riisciutu ancu di rializzà una rama indipendenti - caratteristica. Sottu interessu sò tracci di u caratteru di una persona, a so formazione è a struttura, manere di diagnosticà funziunalità distintiva è assai più. Demu cunziddi qualchidunu di sti questi in più di dettu.

Formazione di caratteru

Certe volte pudete sente una esprissionia chì discrivinu a natura di a persona "Avemu nascutu tant'à ellu è ùn pò mancu altri". Forsi hè veru, ma da u puntu di vista di a psiculugia ùn hè micca dirittu. U fattu hè chì u caratteristiche ùn ci hè micca datu à u nàscita, hè furmatu sottu a influenzà di e diverse circustanze. L'stabilizazione di caratteru accumenza in l'età in furmatu, è finu à 15 anni, a persona hà una attitudine versu l'altri. A vulintà in a struttura di caratteri accumenza à esse stati in addezia, è i fundatori di a moralità sò furmati ancu in prima adolescenza. À l'età di 17, l'assicuranza in vista hè acquistata, e funzioni chì seranu fundamentali in tutta a vita sò cunsolidati. In a psiculugia, hè crede chì dopu à 30 anni di cambiamentu in a struttura di u caratteru di a persona hè summamente diffiuli di fà, crede chì per questa età a parsunalità vene cun vede prisenti fatti cumposti.

Struttura di pirsunalità in psicoluggìa

I caratteristiche principale di a parsunalità avè interrelazione chjaru trà l'altri, formanu a struttura di u caratteru. Sapemu di stu scopu permette, dopu avè scupertu un funziunalu in una persona, per assumisce a presenza di l'altri è a accumpagnamentu è l'absenza di partiti chì puderia piglià cun u cunflittu cû rolu di caratteru revelatu.

Trà i traitorii di caratteristiche, i funziunalità secundarii è primariu, cumunicativu, di cummerciale, di motivazione è di cumunicazione sò distinti. Scupruzzi sunnu gruppi di caratteristiche di carattere - di manera nurmale è anormali, cum'è accentuate e funziunalità chì occupanu a distanza trà i dui posti.

I casu principale chjamate quelli chì sò manifestati in caratteru prima di l'altri, è i sicondi sò quelli chì appareru dopu, è sò furmati nantu à a basa di prima sviluppata. Elementi fundamentali (primariu) ùn sò micca sappiani di cambià, stendu cun una persona per a vita. E secundariu - micca cusì stabile, sottumessi cambiassi sottu a influenza di diversi avvenimenti.

I caratteristiche raccugliali caratteristiche l'attività di u cumportamentu è a so direzione. Questu includi l'interessi è i motivazioni di una persona, in generale, tuttu ciò chì li fa piglià l'azzione. Strumentali includeu quelli chì aiutanu à ghjunghje in questa situazione. Hè per quessa, queste funziunalu cum'è un mezzu di uttene u desideriu. Dopu custruiscenu queste funziunalità in una persona, pudemu spiegà u so cumpurtamentu, cumu ancu predichendu l'azzioni sussegwenti.

Cù a definizione di funzioni normali, tuttu hè assai simplice, queste sò e funzioni chì sò peculiare à e persone chì sò liberi da mente i malatii. In cumunioni, funziunamenti anormali sò chjamati peculiari à e persone cun variate malatii, per esempiu, histeria, schizophrenie, TIR o neurosi. In persona sana, tali capacità sò oltri assensu o manifestamentu pocu vividamente chì in una persona chì patevi di malatie. Ma dispunìbbili caratteristiche caratteristiche nantu à questa basa, deve esse capitu chì a stessa funitariu pò esse attribuita à e funziunate nurmale è anòfanu. Per esempiu, l' ansietà , sia di feble o moderate, ùn hà micca fattu u carattere nurmale. È cù l'ansietà eccessiva o excessiva, u cumpurtamentu di una persona hè stata disturbata, è per quessa, a funzione fallarà in a categuria d'anomali.