Chì aiuta à a tintura di a mamma?

Unu di l'arbureti di l'arbe, ùn pò micca avà à vede è ricanusciu una mamma: ùn ùn difiere di u luminosu, in a bellezza di a fioritura o in a forma stranuna di foglie è di fiori, ma hè in questa pianta humilde chì hè un ingridienti maiò chì pò assicureghinu una persona. In a medicina, usanu diversi preparati di mamma, ma a tintura più famosa di mamma; pudemu spicciaranu, da ciò chì aiuta.

Propizziunzi utile di a tinta tinta

  1. L'influenze principale di a tintura cuntene nantu à u statu di u sistema nervu: hà un'apote calmante, per i so alcaloidi, bioflavonoids, olii essenziali, à l'acidus organici, di salini minerali è di altre sustanzi.
  2. A tintura di a crescente regule l'attività di u sistema nervatu cintrali, in particulare, rende lu menu irritable à diversi stimuli; indicazione per l'usu: aumentate l'excitabilità, irritabilità, insomnio.
  3. A droga pussedi un efect anticonvulsivu, chì hè impurtante per parechji persone anziani persighisèvuli .
  4. Motherwort (tintura) hà un effettu stabilizante nantu à u travagliu di u musculu di u cori; U so usu cuntene à a pressione arteriana.
  5. Adupratu per sguillà a tensione musculaire, ancu per rinfurzà l'impattu negativu di situazione stressanti è e cundizioni depressivi.
  6. A droga di a mamma hè cunnisciuta micca solu com'è un sedattivu efficace. I so prupietà medicina sò cunnisciutu in u trattamentu di prublemi di u sistema genitourinariu. Tintura di a mamma hè spessu usata in u trattamentu di e malatie femminile; u so benefiziu hè nutatu ind'u rispunzione di a periodicidadi di u ciclu menstruali dopu à i fallimenti chì avianu per certi razze.
  7. Ci hè parechji casi di putenza criscia in l'omi dopu aduprà a droga.

Tintura di crescente, cù un beneficiu indudable, pussedi, cum'è qualsiasi droga, contraindicazione per l'usu, di elle:

Tintura di a mamma hè stata liberata in dispusitiva senza prescription, ma si sperate di qualcosa malatia serosa, serà superfluvule per cunsultà un duttore nantu à a pussibilità di piglià a droga.