Cintura di cinguli

I ornamenti sò fatti sò assai populari di i ghjovani. Molti picciotti è e zitelli appieghjenu à tutagliu i braccialetti di perdi , cordoni, cilesti è di culore. Bracceri di cile tiatini in parechje manere diversi. Ci sò varianti simuli di dui cilesti è più cumplessi di trè o quattru.

I fustelli fatti di cintes: cumu si parevanu?

Unu di i primi chì si cuminciaru a trasfurmarà stu ornamentu hè cunsideratu ind'è i Indi Americani. Dopu, stu bracelita accuminciau a èssiri usata in a so cultura hippy. È oghje una modesta bracelita artighjanali da cilesti o filamenti hè cunsideratu cum'è un rigatu sentimentale è assai rigalu. Se prima di a bracciale à a manu simbolizò una certa società, oghje questa decorazione hè spessu assignata l'una di l'altri cù l'amici cercati.

Pannelli di e cassette in parechji maneri

A manera più faciule di fà una pulse fama hè di tene cinglas in a forma di una pigtail. À questu pigtail pò esse simile di trè bassa o più difficili di cinque e più. Questu hè solu una di parechje scelte. E ragghiuti spessu usanu di tissuziuna di bè fugliali per decorar micca solu u pou. Hè un ornamentu hè colpu à a forma di un chjave per chjave o sacchetti, è e amatori ùn raramente ponenu i strischesi à e so mani.

Hè interessante à circà un bouquet di lati. Hè fattu di dui cilesti longu. Comu regula, per tece a usu un larghezza di più di 7 mm. A causa di tecnulugia speciale, quarchi cosa cum'è un densu cordone, inturnuata in a seccione intracellulare, sia ghjucatu. Cuve di chuchi

Avemu suggeratu chì pruvate intivarete una scatula interessante è rara. Questu hè unu di i manere di fà e tissuti di 4 cilesti. Per travaglià hè necessariu preparà cinta di circa 5 a 7 mm di larghezza, circa 2.4 metri in longu. Invece di quattru, pudete piglià dui è cuminciate i tissuti da u mezzu cù quattru findi. Stu scopu di tissuti hè assai piacevule quandu, se ne necessariu, pudete dissoluze u travagliu è a cinta ùn sperene micca di questu.

Avà mi cunsultate l'uruguaii di passaghju per tene i foglie di e tappe.

  1. Lasciate 15 cm di ciuelli è l'attaccà cun un corpu strettu. Hè assai cunvene in questu scopu chì u partitu contrariu ùn importa micca à tuttu, postu chì anu vistu per ugualmente. Ricerche u pacchetta up, down and the sides. Ora cuminciammi aduprate braccialetti di ciuvete satin.
  2. Forse un tape da cima à u fondu (in questu casu rosu) è permettenu un petit ciclo.
  3. Scambià a seconda (marrone) tape in a direzzione da a diritta à a manca.
  4. A terza tinta (beige) hè intricata da u fondu, sottumandemu l'antica.
  5. A quarta cinta hè intricciata in a direzzione da u dirittu à u dirittu, pressu à u ciclu da a prima tape.
  6. Avà rinfurzà cù tutte ciò chì tocca à piglià un quadratu. Pruvate a righjunghjini i filati sò forti bè chì fannu chjara è micca crunqui, ma ùn permettenu micca a peddile per deformà.
  7. In questu modu, avemu saccati i fogghi di i cinture di a longa necessaria. In u prucessu di prucederà perpende annantu à a bracelita di u bravu.
  8. Questu hè un bracce voluminosa. Hè stata più impressesiva quandu hè ligeramente torcia. In ghjiru à u so ardore solu ghjustu a lunga, ma micca stese in longu.
  9. Fate cusì cun cura, altri ch'e bracciale hè deformata. Tale un stile unsightly sarà in una bracelita deformata. Sfurtunatamente, ùn sarà micca pussibule di ritornu a forma uriginale è serà necessariu di principià à novu.
  10. Un trucu: quandu in u prucessu di u travagliu pudete cuntinuà à cuntinuà dinò a tensione di e bande è ùn preoccupa micca chì u tisu devita troppu solitu, pudete inserisce un fille stiff in u centru. Questa impedisce steschesi di a bracciale in u prucessu di u travagliu, è in u futuru prolongà a vita è l'apparenza originale di u pruduttu stessu.
  11. Eccu tali fechechka notevale hè stata fora.