Viste di trè fugliali - propriali mediali

U banditu hè una pianta da a famiglia di ventevuli, chì hè cunnisciutu ancu cun un tréau, o trifol. I nomi folklori è ancu più, ma sta legnu ùn hè micca cunnisciutu per un caleidoscope di nomi. Si sviluppa in i marsevi, banche di fiuma è laghi è a bellezza di u spéciale ùn hè micca diffirenti. Ma u bughe di grassu di trè zicchini aducenu l'applicazione in u trattamentu di parechje malatie.

Composizione è usu di a pianta

Hè statu stabilitu chì u principali cumpusitori di sta pianta hè amargura, chì stimulatesu a secreziunale di u zucchero gasticu, chì, à u turnu, porta à l'aumentu di l' appetite . L'effetti positivate di l'amarezza di u funziunamentu di u viaghju gastrointestinali hè stata nutata. Inoltre, in parti di a pianta, truvò u colina, chì regule u nivellu di colesterolu in u sangue, iodine, un gruppu d'acidità organica, tannini.

  1. Quandu a pratica hà amparatu, a freccia di tri-leaved hà truvatu l'appiecu in a lotta contru l'helmintu, è ancu com'è un agentu diureticu è di colereticu.
  2. Dapoi u tempu anticu, i preparati in piante sò stati utilizati com'è agenti multiscitamine antiscorbutic.
  3. Coghti ricevienti impedisce u sviluppu di l' esclerosi è stabilizza u travagliu di u core.
  4. U travagliu di trè fogghi mostra i so pruprietariu mediali in a lotta contru l'excitabilità aumentata, è hè ancu un rimediu effettue per cramping.
  5. Anu anesteticu, l'antipirite è l'effettu curativi di cicatrise.

In genere, l'effettu benefizièghjanu di e piante nantu à u statu di l'organettu sanu estenu nutatu. Tuttavia, vale di ricurdà chì a vista di tri-leaved ten contraindications à l'appiecu. In più di e persone cù una intolerancia individuali, cun prudenza, e preparazione di pianta si deve esse tastata à quelli chì soffrenu di malati gastrointestinali cù alta acidezza di u stomacu, una reazione negativa à iodu. Ùn abbiate di piglià solu durante u travagliu. In ogni casu, nantu à a pussibilità di piglià medicazione di sta pianta, ùn serà micca sfinitu per cunsultà u duttore.