Methtu PCR

U methile PCR (a riunione di a polimerase) hè u "standard di u dorzu" di u diagnosticu di l'ADN mudernu, un metu sensitivu di biologia molucculara. U methode PCR hè adupratu in a medicina, a genetica, a criminologia è l'altri campi. Hè spessu è usatu bè in u diagnosticu di parechje malatie infizziemi.

Diagnose di malati infizzii per PCR

A prova di PCR permette detalli micca solu u patogenu stessu, ma ancu un fragnu unicu di DNA estrangeru in u materiale sottucattendu. U materiale investigatu (biologicu) hè: sangue venoso, cimiteri epiteliale è u sicretu di u vetru genitali, espermatozozo, saliva, sputus e altre excrete biologicu. U materiale biologicu necessariu hè determinatu da a presunta malatia.

U methode PCR in u nostru tempu, per suprattuttu, hè una strumentu di diagnostica potente. Forsi l'unicu traslatariu di l'studiu hè u so altu prezzu.

In a lista di malatii, a prisenza di quale puderà esse determinata da u metu PCR:

I STI screening using the method PCR

A tradizione di l'analisi tradiziunale, a tecnulugia di PCR permette detectar infezioni cumunicazione sessuale (STI) anchi si i so sintomi sò assestate da assenza. Per a cullizzioni di material biologicu, e donne ci sò chjassi di e cimiteri epiteliale di u canali cervicali, omi - scraping di a uretra. Se necessariu, u meziu PCR realizanu un studiu di u sangue venoso.

Cusì, una stima di l'STI chì utilizeghja u metu di PCR facenu pussibule identificà:

Se l'analisi di PCR hè fattu bè correutu, a probabilità di risultati falsi falsificati hè sclusione. Hè distinatu, citatini deve esse fatte di papillomavirus umanu (HPV) è l'impurtanza di u metudu PCR per u so diagnosticu. A u cuntrastu di u frotulugia oncocitològgica, u metu di PCR puderà stabilisce un tipu specìficu di VPH, in particulari i so tipi oncogenici 16 è 18, a presenza di quessa amminazzara una donna cun una malatia seriosa è spissu fatali com'è u cancer cervicule . A puntualità puntuale di tipu oncogenèticu di HPV da u methizju PCR spessu prende l'oppurtunità per impediscenu u sviluppu di u cancuru cervicu.

Analisi Immunoenzyme (ELISA) è u polistru di a polimeriase (PCR): viuli è minus

Cù meiu di diagnosticu hè megliu: PCR o ELISA? A risposta per risposta per sta quistione ùn esiste micca, postu chì in esencia a diagnosi cù l'aiutu di sti dui studii dette sfarenti scopi. E più spessu i metudi IFA è PTSR sò aplicati in un cumplicatu.

U test di PCR hè necessariu per determinar l'agentu causativu specificu di l'infezzione, pò detectar da inmediatamente dopu l'infizzioni, anche a mancanza di una manifestazione symomomatica di a malatia. Stu mètudu hè l'ideale per a deteczione di infezzioni bacteriala è virali. Cù u so aiutu, parechji patogeni pò esse detecciate simultaneamente, è duranti a terapia, u meziu PCR permette a valutazione di a so qualità secondu u numeru di copi di DNA estrangeru.

A diversità di a tecnulugia di PCR, u metu ELISA hè designatu per dette micca l'agentu causativu di l'infezione, ma a risposta immune di l'organisimu, per detectar a prisenza è a quantità d'anticorpi à un patogenu particulari. Sicondu u tipu d'antibodies detecati (IgM, IgA, IgG), l'urganizazione di u sviluppu di u prucessu infettuu pò esse determinatu.

Tutti i metudi è a PCR, è l'ELISA anu alta fiducia (100 è 90%, rispettivament). Ma hè impurtante nutarici u fattu chì l'analisi di ELISA in certi casi vene detalli falsi pusitivi (se una persona hè stata malata cun una certa malatie in u passatu) o falzu negativu (se l'infezzione hè stata passata annantu à pocu tempu).