Lenti Multifocale - chì hè?

À quellu chì hè - lenti di contactu multifocale - e persone di l'età di u mediu è cunnisciutu megliu. Hè rapprisentate una bona alternativa à i vetru ordinariu è anu pensatu à cummattivanu a presquicopia - età longa vista . Per via di a cundanna, a lenti perde a so elasticità, ùn pò micca cambià a so forma, chì face un disgrazia visuale.

Chì ghjè una lente multifocale?

I lenti di contactu persunale sò bifocali. Ci sò solu duie zoni optichi. Quessi sò stati dispunibuli stampati: una hè destinata à vista vicinu, l'altru hè luntanu. I megliu i lenti multifocal sò migliuratu. Puderanu esse paragunatu à i venti più progressivi. Ci sò parechji zoni di diversu putere otticu, chì furnianu transizzioni fluidi. Eccu, una persona in lenti multifocal si puderebbene da leghje una petite fontana in un libru locu direttu davanti à a faccia, per vede un ogettu chì si trova à una distanza impressiunanti.

Implantanti multifocale di lenti, vi scurdate di assai problemi. Prima, migliurà visualmente. U sicondu, ùn avete micca a purtari qualchi parigli di vetru. Tercero, a correzione esse fiducia è assai cunfortu per l'ochji.

In tempu cù sti vantaghji, ci sò lenti è disadvantaggi:

  1. Ùn hè micca piacevule à avvicinà.
  2. E lenti correitivi multifocale sò un piacè caru. In ogni casu, pudete sceglite sempre un designu più faciule.
  3. Duranti l'epopea di l'addiczione, ponu esse osservati i salti di vista: in a matina hè diventita vaga, è più vicinu à a notte, à u contru - a migliurà.

I tipi principali di lensi multifocal

Ci sò trè tippi principali di lenti:

  1. Variables bifocal - a più simplice è cumprendi. Quì sottu sò quì hè una zona di visione vicinu, è quì sopra à una distanti. I zoni più elevati è abbitate sò chjaramente detallati. È cusì ch'elli ùn si mischianu è dannu a vista, a lens deve esse stabbli.
  2. In lensi bifocali cuncretique, i zoni di a visione sò annulare, è si alterna. U disignu di lenti difiere sicondu a quali zona hè situata in u centru.
  3. I pezzi più difficiuli sò lensi multifocal aserii per i vetru. In elli, u sustegnu refrattivu di a lumica varieghja da u centru à a periferia. Sò adattati per tutti i persone cù presbyopia, quelle quelli chì anu bisognu di una grande diffarenza trà a vista vicinu è vicinu.

Comu sceglie lensi multifocal?

Di sicuru, hà bisognu à fà questu solu dopu avè un cunsigliatu è un certu prucessu - i paràmetri di córnea sò determinati: a pachymetria ottica, l'indexu d'asfericità, a lucazione di u pupulu, a so curvatura, di diametru. Inoltre, a valutazione di i retina è i campagni visuale hè fatta, refutazione objetiva è subjectiva à distanze distanzi hè diagnosticata.

E lentii muderni sò fatta da un material silicone-hydrogel especial chì passa l'ossigenu è cuntene un cuntenutu di umidità. Sò dilicati è forti. Com'è lenticuli konvenciali, i lenti multifocal pò esse ghjornu, rutina è sustituzzioni tradiziunali. In regula, i lenti più adattati sò fattu per ordine.

A selezzione di i lenti necessarisi hè fatta in parechje stadiu:

  1. Verificate l'ochji di un ophtalmologu.
  2. L'scelta di u tipu di lenti più adattatu.
  3. U passu esigenti hè un muntatu di prova. U paci caghjunu deve capiscia chì si senti cusì cun l 'altri o l'altre lente e veramenti vede megliu.
  4. Ùn hè menu impurtante hè l'urganisazione di furmazione. U specialistu deve esse dichjaratu cumu pruvà usà l'lenti, quantu averanu bisognu di cambià, chì sò i cunsiglii basi per l' assistenza .