Pipe Boots 2014

E stivali sò un mantellu cusì cusì cómodu è calore, chì prutecia i pede da u friddu è di l'umidità. Boots sò invernu, fora di staggione è estiu. À u cursu di parechje staciuni, a moda cambiava u salottu, dopu à u pedicurinu di i maghi, ma l'ordi di u bacinu hanu in a tendenza per parechje staghjunalità in una fila, è u 2014 ùn era alcuna esurtazione.

Moda in Pipe Boots

I pedichi di uzzu di e donne sò diffirenti d'altri mudelli in sensu chì anu a listessa anch'ella di u ramu nantu à l'altura sana. In forma si s'assumiglia una pipa, chì ghjè per quessa chì eranu stati chjamati. Pò dassi per un qualchissimu parevanu menu attrattivi ca, per esempiu, jackboots , ma stu mudellu hè assai praticu è versatili. Cù sti stivali pudete fà varii scopi: aghju pusatu nantu à una fascia, vestiti, shorts, o oculanu i so mutandine. Inoltre, questu hè l'unicu mudellu chì pò amparà e mancate, per esempiu, per e chjucpi, troppu fino o pocu torciati.

Per u tempu di invernu, stivali ùn sò micca tacchi cuddà, soprattuttu s'ellu ci hè moltu di neve o ghiacciu. In i casu estremi, se ùn pudete fà senza tacchi, pudete furnisce stivali cù un tufu petite è in steppe. E chì a vostra imagina era di moda è armoniosa, cullò l'armata appruvata à i pipa. Per esempiu, pudete furnisce leggings bè è una spiaggia cun una stanzu fugliosa eleganti, o un cinquante skinny jeans è sweater. Da quì sopra pò pate nantu à un capeddu stanzu o un cappa fariu. Quessi stivali sò bè, postu chì in l'invierno cun elli pudete furnisce trousers troppu longi di lana o tweed.

Stampa di moda Dolce & Gabbana hè assai piacevule à u genuine cuir, finu à l'ultimu prugramma fu prisentatu una cullizzioni di coghju di corpu originali. Ma l'accentu femminiliali in a cullizzioni di u designer Antonio Biaggi hà diventatu stivali di moda. I mudelli eranu altosu cù un ancu largu. In questi modèlii di tacchi bianchi in combinazione cù un vestitu elegante, pudete sanu à secunione una sera seculare o altru avvenimentu impurtante.