Natalie Portman à a presentazione di u debutu di u direttore in New York

In u vestibule di u Crosby Street Hotel (a Nova York) stele un filmu biograficu "A Story of Love and Darkness". Questu avvenimentu sarà special per Natalie Portman. L'asturiana di 35 anni hè un scritore è direttore di stu prughjettu. A donna talentosa israeliana abbandunò ancu u rollu primu per ella.

A film hè statu stata missa da e valutazioni positivi di i criterii eminenti di film: hà ricivutu a "Camera d'Orangerie".

"A Tale of Love and Darkness" hè un biopicu, dedicatu à a cumpagnie Natalie, scrittore Amos Ozu. Perchè a basa di l'scriptu fù fattu u so opus autobioggicu.

Leghje ancu

Exquisite image di una heroina romantica

Per stu successu suciale impurtante, Natalie hà pigliatu un bagnu delicatu da Dior. Stu vestitu cù arnesi cù perle perle facenu à l'eleganzia è a bella postura di l'attrice. U travestu di a silhouette classica à u mità di l'ova hè stata distinta da a stella micca accidintali. In questa banca Natalie ricurdeghja à una giovane ballerina o una princesa fata!

Innota chì u cuncepimentu eleganti hà supplementatu cù sandali arganti è un capelli curtu. U buncu in u spinu di a strata si bellissimu beddu, dà l'imaghjini di l'stella un apparenza chjucu è enfatizatu u so chjelu cusì.