Conflictu trà i patri è di i zitelli

I cunflitti sò una parti integrale di a vita di qualunqui persona. U prublema di a risoluzione più indurendu di e situazione ùn hè micca novu, ci hè ancu una scienza speziale tramente di i prublemi di cunflittu risulente - cunflululugia. U prublema di cunflitti trà e paisani è di i zitelli pari di vede cum'è u mondu. Millane di anni fà a generazione maiò chì s'hè lagnatu da a trascuranza, mancanza d'educazione, mancanza di disciplina, cinniu è superficialità di a ghjuventù. Cusì, a scritta à u bughju antico bangalone di legnu di u 30 secolo aC leghje: "U ghjovanu hè corrupta in a prufundità di l'anima. I ghjovani sò malittichi è negligenti. U ghjovanu ghjinirazioni di l'oghje ùn saria micca pussibule di priservà a nostra cultura. " Una inscription similar hè attraversu a tumba di unu di i faraoni egiziani. Ci hè chì dice chì i ghjuvanotti disubbidienti è malati sò micca pruteghje u grande atti di i so antenati, creanu grandi monumenti di a cultura è l'arti, è senza dubbiu, diventenu l'ultima generazione di u populu in a terra.

Dopu quì, pocu cambiatu. Da l'altezza di a so sperienza, l'adulti vedanu "armamenti di i zitelli", scurdate di u tempu chì elli eranu figlioli è adulescenti, cumu si pruvaru di campà è si cunzidiravanu di diventà e muntagne. In ogni generazione, pare chì "eranu diffirenti, ùn anu micca permessu di sti cosa" è se a ghjovanu ghjinirazioni cuntinua à cumportanu in una manera indurvigana, u mondu svilate in l'abissu è perisce. E i ghjovani cunmozza u displeversu, pensanu à i so genitori di "stragglers" è pensa (ma, felice, raramente dice): "cumu pò ancu avè u dirittu di l'insignà?" È e disputa famigliali è argumenti sò ripetuti di novu è novu, cù ogni nova generazione di persone. Ma quantu avemu i genitori pensanu nantu à noi chì esse resolviri e situazione disputabili è cunflitti cù i nostri zitelli propii? Infine, l'influenza di i cunflitti di famiglia nantu à u zitellu hè indiscutable - una persona chì hè abituata di sottumissione à u putere di i genitori tiatrali di temerà è insisti à u so propiu, è spoiled by permissive addiventanu cum'è indigente staidali indifferenti à e bisogni di l'altri. Intantu, i modi di risolve cunflitti cù i zitelli ùn anu micca diffirenatu da i principii generali di risolviri situazzioni difficili. Hè a ora di scummigghiari comu risolviri cunflitti correctament.

U cunflittu eternu di e generazione: paisani è zitelli

Nisuna famiglia pò fà senza cunflitti trà i zitelli è di i genitori. E ùn ci hè nunda terrible in questu, perchè i cunflitti "ghjustìzii" aiutanu à sulluzzà a tensione trà i so participanti, facenu possibli di truvà una suluzione cumportamentu senza aversà in l'interessi di unu di i membri di a famiglia, è à a fini, só sulamente a rilazioni. Ma tuttu questu hè veru solu cun respecto à cunflitti raghjone solu. Più assai spessu, l'argumenti è i disputa convertenu a causa di agrachi hidden, complexi psicologichi, è ancu pò causà una split in a famiglia.

Cumu solu di rivoluzioni di cunflitti trà i zitelli è di i genitori?

Per fà u disgrazia indurendu, segui i sti cunsiglii:

  1. Ùn vede micca i culpèvule trà l'altri. A tentazione di tortu à l'altru una persona hè difficiuli di resistenza, ma pruvate à cunfurmà è guardà a situazione cù l'autri ochji.
  2. Ùn ùn "crush" u zitellu cù a vostra autorità. U fattu chì anu più viejo ùn significheghju micca chì tutti avianu rinunzià i so interessi per piacevi. I figlioli sò a stessa persona, cum'è adulte, è anu bisognu di rispettu.
  3. Interessi in a vita è l'opere di u zitellu, assicuratevi a so fiducia. A più impurtante in una famiglia hè una rilazione normale, amica è fiducia. In questu casu, ancu se u zitellu hà fattu un sbagliu, pudete vede è cumparisce i so prublemi cù i genitori, è ùn ne e scuprite micca da u timore o a fame. È solu in stu casu, i genitori puderanu a so ghjustizia di u zitellu in u tempu, è ancu à fughje ancu u salvallu. Di sicuru, hè bisognu di custruisce relazioni di fiducia in anticipu, è micca quandu un confrontazioni aperta hà iniziatu è ogni ziteddu pigghia a vostra frase "cù bayone".
  4. Ùn chjamà à a chjappia ("Se ùn fate micca quantu dicu, ùn avete micca riceve u soldi".
  5. Pruvate à cumportanu cun tranquillamente o per rimettenu a risoluzione di u cunflittu à un momentu quandu elli è u zitellu rifalà, "friddi".
  6. Pruvate truvà una solu suluzione cumprenda. A situazione quandu omu satisfà i so interessi è i bisogni à a perità di l'altru hè sbagliatu. Per escollerà u metu più appruvatu per risolviri u cunflittu, dumandate à u zitellu u mo modu da a situazione ch'ellu vede. Dopu ellu listing tutti l'opzioni, sceglite unu o offerta à i vostri figlioli una versione di a suluzione prublemi.

U cunflitti di i genitori è i zitelli adulti pò esse più intensu ca cù i zitelli o adulescenti. Dopu tuttu, in stu casu, i zitelli sò digià persunificheghji forme cù i so prublemi e cumminzioni. Ma ancu in stu casu, tutti i mètge di supra sò stati correctivi è efficace.

E più impurtante - ricordu chì a generazione ghjovira non hè megliu o pitta - hè solu diversa. E s'ellu ùn sò per esse diffarenti, s'ellu ci era micca disputi è cunflitti trà i zitelli è di i genitori, ùn esiste micca nisunu prugressu è a ghjente stava sempre caccia animali salvatichi in una caverna.