Cumu aprìu di dì "no"?

In a vita di ognuna di noi, ci sò parechje quandu hè incredibile difficiliatu è quarchi ùn anu mancu impussibile di nigà l'interlocutore di una dumanda. Inoltre, per certi persone, u fattu assai d'utteu a parolla "no" hè spavintusa. Dopu tuttu, questu hè un rifiutu duru, pudete offend l'interlocutore, certu? Ma per qualchissia perchè questa utilità ùn anu micca sempre un effetti pusitivi nantu à noi. Comu capiscenu di dì micca? - Hè ciò chì deveru deverà.

Allora per quessa hè micca male per ùn esse rinviatu?

  1. Prima di tuttu, da a mancanza di sta ssa skill le insincere. Assicucchendu à tuttu, ancu ciò chì provoca disgust, è in u tempu daveru per distingue u vostru propiu desireu da i desideri di l'altri populi.
  2. "Vulendu amparà à dilli" nè ", ma teme" - se sapete cusì cusì, hè impurtante ricurdà chì pocu pianu purtà à i persone di utilizà à a vostra difendizzioni. Ùn avete micca u tempu di retrocede, è avete digià amparatu à utilizà, sapendu chì sì sempre listinu per esse scurdate di i vostri interessi per u sake di l'altri. Avete avè usatu à questu prestu.
  3. Eppuru, in generale, pensendu à i passati di i ghjorni passati di "trouble-free", ti ricùdere cù u surrisu è un sensu piacevule d'aiutu? A probabbilità di voi, avete parechje, o ancu trè volte, forcendu à impurtà u malatu "chì si ..." da a testa, incridione di dubbita, è chì avete succorsu si avete fattu ciò chì vulete concise.

Cumu aprile à ricusà, senza offensione?

I ragiuni principali per l'impussibilità di u rifiutu - u scantu di l'offensione, u scantu di l'ochji tristi è di scantarà chì a ghjente si spende è ùn mai dumandate aiutu, se per un mument scurdate di voi stessu.

U primu cosa di fà ùn abbandunà tali sentenzi. Pensate: avete da ricusà à cumunicà cù una bona persona, solu per ùn pudia aiutà? Dopu tuttu, pudete capisce chì e situazione sò diverse. Allura chì ùn si pò micca cumparisce questu interlocutore?

Cume l'apprendre à nigà i persone senza spoiling relazioni cù elli?

A risposta hè simplice - crede in sè stessu. Ùn puderete micca ricusà, pudete? Avete un ragiunale, sia una materia impurtante o ancu un sete reluctance. In ogni casu, questu significativu hè abbastanza, chì ùn sò micca sicurissimu chì ùn vulete micca o ùn ponu fà ciò chì voi dumandatu à fà. È ricurdate da questu, ricurdate. Sta vita vi vanu, ma micca un interlocutore.

Dopu questu, pudete salvà è cun una cuscenza chjina. Se ùn pudete micca solu dì micca, senza spiega e raghjone - spiega. Ma solu ùn viaghjanu micca implicati in a discussione, o pudete messu in casu avianu acquistatu in l'albaratu è cambià a vostra mente. Firmely insist on your own!

Ùn travaglia micca? Cambiassi u sugettu - suggerenu una solu suluzione à u prublemu, induve a vostra participazione serà micca micca necessariu. Pighite cumezziu l'altri opzioni. Cumu sapè, forsi anu truvatu megliu.

Cumu sapè à dì à a verità?

A vita hè datu sola sola, è hè curtu. U tempu venenu ciuciamente. Pensate chì u sensu di gastru in una cosa per abbandunà a vostra opinion, interesse per u sacco di cumunicà cun certi persone? Be free. Sapete à dì à a virità, ma, dicemu, l'impannillu in una bedda bassuna. Ancu arcanti amarga, anche, più efficau di una dulce giacca .

E ricordate: di dì "nè" à una volta ùn hè micca à tuttu chiddu chi dicerà dopu, dopu chì avete digià dighjà esperanza, è da esse elettu senza bellu. Ricurdativi propriu cum'è criatura: viaghjavanu tranquillamente senza docu, ma quandu sò stati dati, è da ritruvà, hè difficiule di pensà à qualcosa più, hè?