Mentre a salvezza

In tuttu, i pirsoni veramente verusi ùn sò micca, avemu tutta menti. Qualchese resorts à l'ingannimentu in casi eccezziunale, per qualchidunu, e mentre sò parte di a vita di u ghjornu, qualchissia ci hè cù a mala intenzione, è qualchissia crede chì e so mentirmi sò dirigiti à bè. Eccu l'ultimu fenomenu ch'e vogliu parlà più nantu à quessa, perchè spessu intesu di l'effettu destruzzione di l'ingannimentu, è sì cusì, pò salverà qualcosa?

Situ in u nome di Salvazione

Per risponde à a quistione per esse una menza chì ci hè necessariu in nome di a salvezza, hè bisognu di capisce ciò chì esattazione simplicemente simu di questa nozione.

Oghje chì ghjiene per a salvezza hè cunfundita cù a mità di u so brutta. Questu hè un ingannu cusì educatu, chì và, micca voli offentà una altra persona. Stu tipu di ingannu, u maritu dicendu à a so muggheri chì ùn hà micca fatta, anche u fattu chì a freccia di i pesi hè avvicinendu u 100 induve un ghjovanu chì dice à una raggina fida chì hè bella, ecc. Stu tipu di minzogna ùn allora micca culpèvule, è in certi culturi hè ancu cunzidiratu una curtura. Trà stu tipu di minzogna è flattery hè una bella linea, si una persona si cumincia à embellish l'altre per averà, da questu hè un appiccicativi oblicu è senza cortesi.

Un veru menti nantu à a salvezza pò esse divisu in dui tipi: una minzogna per u benefiziu d'una altra persona è a minzogna per u salvatuggiu di u propiu blouse. U primu tipu cuntene una mentri à una persona di gravidenza per salverà da unrest, ghjera à un ziteddu chì u so papiu era prughjettu di teste è hè mortu com'è eroi, perchè ùn ùn si sentenu micca difettu, etc. In questa mettite, parechji ùn vanu nunda di vergoglie, perchè andà in un trattu cù a so cuscenza per u beneficu di una altra persona, in i so ochji chì stu ingannu hè nobili.

U sictu tipu di menti per a salvezza propria hè culpita più frequente, perchè ùn ci hè nunda di nobili, a persona si cumportanu cum'è un egotist, spitu nantu à i sentimenti di l'altri populi. Eppuru, i pirsuni spessu si ricusanu à i pinsamenti cusì devota cusì cunnisciutu più à spessu: è ghjornu à u travagliu, avemu spessu l'situazione di a strada, chì ùn vulianu mancà cun l'amicu shopali in a terza simica passendu in i tieri, ricordamu a pena di lavà, un zitellu chì era dumandatu à pusà per un vicinu è ecc

Una minzogna per a salvezza o a verità?

Hè un dilema insoluble, trà a verità è di a farfantarìa è ùn ci hè nunda di sceglie! Questa opinione hè tenuta da un grande numaru di pirsuni (anchi u 80% di elli vi farà u mumentu), ancu dubbienti s'ellu ci hè una minzogna per a salvezza. Dopu tuttu, si u finghje s'aprì, sarà pessimu per u seduttore è l'ingueru. Pudemu dì chì una farfantarìa hè un piccatu, hè impussibile gattivi nantu à ogni circustanza è portanu assai stori sentimentali, in a quale a ghjente si porta à una risoluzione tràghjina di a situazione, ùn avemu micca in a scola dominanti. Semi tutti l'adulti è avemu capitu perfettamenti bè chì ùn viaghjanu senza malignità, chì hè a natura umana, ma ùn vanu micca contru. Cusì scelte entre a verità è a farfantaria, ùn avete micca bisognu di u partitu pulitariu di u vostru cumpurtamentu, è pruvate à valore sosi per a situazione è evaluà ciò chì serà più preciosa - l'aghju cagiunatu o a so pezira. Pigliate almenu u casu cù una persona gravemente intrudua. Dì Hè a verità à a so cundizione o micca? Allora tutta a persona, se ellu hè un mughju è un pudore, in a maiò parte, a storia verita, in a maiò parte, aggravate a situazione, furzendu u crybaby per fà unstuck è crede chì ellu hà solu un modu da parte à u chjesa. Ma a persunagrità cù un caratteru di pace ùn pò esse micca lied, l'infurmazione precisa solu motiveghja à e cummunità chì guverna una ricuperazione veloce. Inoltre, hè periculosa per incaricate una tale persona, se decepzione reveleghja sè stessu, ùn pò esse evitata scempiu seriu, pudete ancu esse suspettate di oculazione dolce di a verità.

Allora qualchissia mossa necessita un accostu sensible, micca ogni gattivu per a salvezza hè bonu, è micca chì ogni demente hè u male.