Edizione Billboard accadera à Selena Gomez u titulu di "Donna di l'annu"

Selena Gomez hà stata supranendu a lista di e femine in particulare in l'industria di a media, dettu l'Edizione Billboard. Malgradu à l'età ghjovana, a cumpagnia di 25 anni hà avutu un prugressu incridibile, annantu à l'ultimu annu, i so canzoni sò stati ripetuta in u top ten di u cartulare Billboard, è cincu discoppelli still stand in u top 100! Ma micca solu grazia à a creatività di Selena riceve u ricunniscenza, Ghjuvanni Amato, presidente di u gruppu mediare U Reporter-Billboard di Hollywood, flatterò i numerosi meriti di u cantante:

"Ùn avemu micca accidinamente elettu Selena - era una decisione benestrata è cunsiderata. Perchè l'annu s'insignò cum'è un bonu cantante, i so canzone è l'album sò stati ripetuti è eranu unu di i primi 10 cartoli mundiale. In più, hà participatu attivu in l'attività publica è caritatiu. Selena hè un mudellu per imitazioni è ispirazioni. Hè onesta è summa sincerea, chì ùn pò micca cunmbrone è disarmu! Semu cuntenti ch'è ella era quellu chì soprente a lista di e femine sustininti in l'industria di a media, d'acordu cù l'edizzioni Billboard ".

A zitella hà statu pocu novu ammaioru di l'UNICEF è cun grande cellu cummindu tutti l'oblughi impegni. Selena realizeghja in cuncipitivi di carità, visita l'istituzioni medichi di u zitellu, è participeghja in fundraising per iniziativi di vuluntarii in u mondu. À u travagliu l'ammasciatore di l'UNICEF, a ragazza cuntatu in una di e recente intervistelli:

"Senti com'è parte di una grande squadra chì aiuta à e persone hè un unori per mè. Per una banda, fate u mo piacevule - Canteraghju, per altra parte, aiutatu à cullassà soldi per u travagliu di missionsi vuluntarii è si senti cusì.
U cantante hè u cuncrettu d'UNICEF
Leghje ancu

Tutti i fanni di Selena Gomez sò incredibbili felicimenti è felicitendu u so favurevule in i redes sociales. Dopu assai, chjamate u 30 di nuvembre in Los Angeles, a presentazione ufficiale di u premiu sarà locu. Avanzamente, u tìtulu "Donna di l'annu" da Billboard, orgugliosi vesti Madonna, Beyonce, Lady Gaga, Rosa è assai altri stati mundiale.