Visual kei

Parechje persone utilizanu a frasa "visual kei" per a prima volta. È se a prima parte di sta fretta citatina pò esse tradutta indipendentimenti, perchè da a prufundità di u subconsciousu u primitivu cunniscenza di l'inglesi, da questu cun i misteriatti cose chì sò assai peggiuri. È tuttu, perchè ùn ci vole micca di trasfigurazione in inglese, ma in a direzzione giappunisa. Hè u Giappone in l'anni 80 di l'ùltimu seculu chì diventò u locu di nativu di un genre musical particulari, basatu in glam rock, metal è punk rock. Sta direzzione musicale hè chjamata visual kei, chì significheghja literalmente "stilu visuale". U so significatu hè di trasmette à l'oghjocente un pezzu di a so ànima, micca solu da a musica, ma ancu in u visu, cum'è regula, vista scacca da l'artista. Dopu tuttu, hè carattarizatu da un costumbrale inghjustu, pitturevuli complexi, costumi brillanti è estetichi androginenti - attraversu a femmina è u masculinu in una figura.

Sottucultura inusual

Oghje u ghjurnale generale unica chì hè più cà sola musica, oghje hè una sottocultura sana di visual kei, furmata primarmenti da i numerosi fanati di bandi chì travaglianu in questu direzzione. U ghjoveli chì perteneci à questa subcultura, chjama u zitellu visuale. U stilu di u kei visuale hè spessu basatu nantu à l'imàgini pigliatu da altri rami di una cultura Giappone peculiar: animazione - anime, bella arte - manga, è video games. A data, l'stile di visual kei hà scappatu un longu caminu di evoluzione, solu a so graduazione in i classi è spezie separati. Tra d'elli, ci sò circa 15-20 di e categuria maiò, chì pò varià da significativamente, è prestu prestu l'altri certi signali esterni.

Vestitu correctamente

In vista di una tale varietà, hè assai difficile per stabilisce un tipu di vestitu visuale kei è tradiziunale per questu stile. Ma sempre ci dugnu un pocu in l'armarii di i zitelli visiali. Allora, si avemu parlatu di Oshare kei - una sottumintuura visuale di moda è elegante, i so aderenti sò ghjovani, suprannuminati da ottimisimu, persone dressed according to all the rules of fashion Japanese street glamorous. I so robba sò duminati da i culori brillanti è culuriti, in fondu più rosa, blu è giallu. In quantu à i vestiti stessi, pò esse vistiti, faldidi, jeans cun t-shirts o T-shirts. L'accessori sò tutti i tipi di clips, archi, tappi, capelli è sciarpe.

Kote kei , invece, hè un modu scuru simili à u stile gòticu, induve i tonalità negra prumittiva in i vistimenti, cum'è una pesada combinazione di u cudu è u metale.

Nagoya kei hè un altru settore di u stilu, a funzione distintiva di quale hè u vestitu di u scuru, ma più restituite in termine di costume di tagliu è di dettu.

Fighjendu nantu à a robba di u stilu viscuali, ùn hè micca impussibile di ùn esse chjamatu Kotekote kei . Forsi, rapprisentanti di sta tendenza eranu unu di u più straordinaria è memorable à u visor. Gruppi Kotekote Kei hà cumbattu cù costumi fatti di u latti è u liceu, i corsethi, i botze in una pianta grandi assai è un gran numaru d'accessori.

A conclusioni di l'imaghjina

Comu pudete vede, a robba di i participanti di sta sultu trasmissione giapponese sò assai diversi, inusual è provocativu. Ma in tutti l'imaghjini di i zitelli visuali ci hè qualcosa chì face per elli tutti i membri di un unicu ghjovanu movimentu. Sti elementi unificanti sò hairstyles e makeup.

Strumenti di vista Kei sò una sfida à pagliaghja moderna. Queste sò inzemi è inimèncible formi è culori chjami: russu, rosa, aranciatu, vedutu o blu, anche ci sò di tutti questi stu luminu variegatu è ordinariu, cum'è questi neri. Un avveda micca stàndard hè diversu è faciule visuale. U so cumpurtamentu principali hè un rossi stalcendu assai, nantu à questi bei sumenti è brillanti, l'ochji scuru sò chjaramente distinti.

Questu hè un u mondu misteriosu è brillanti di u kei visuale, chì si sparghje in più di e limiti di u nativu Giappone.