Chuck Norris: "Partiu da a filmu per chì a mo moglia ùn pudia campà"

U famusu attore americanu di 77 anni, Chuck Norris hà longu di cessà di attu à u filmu. Parechji fanatichi di a stella di a pelicula "Walker, Texas Ranger" ci anu parechje di sperà chì un ochji sìanu intesu qualcosa di a so petre. Ma l'altru jornu Norris spizzò u silenziu è dete una entrevista à a pubblicazione straniera Good Health, in quale ellu explicava in detail ciò chì era successu à ellu in l'ultimi 5 anni.

Jenna è Chuck Norris

Chuck ùn pudia micca esse da a so mòglia Jenna

L'ultima volta u famosu attore hè nantu à a canzona di televisione in u 2012, quandu starred in a film "The Expendables-2". Dopu questu, Chuck cuminciò à cunsiderà altre propostu da i ghjunghje è avà firmatu annantu à unu, cum'è Ghjesù hà amparatu a terribili nutizie. A so mòglia, Ghjena, hè statu debilitatu fermu dopu u trattamentu di l'artrite reumatoide, in quantu chì i medichi ùn capìanu ciò chì succidia a Sra Norris. Eccu ciò chì richiamà ricordamu quellu periculu di a so vita Chuck:

"À a fine di u 2012, Jenna hà piggiatu da l'artrite. Per pruduce tutte e prucessi necessarii per a mo donna, un agente di cuntrastu hè statu introduttu, chì include gadolinium. Dopu questu, ci sò 3 MRI chì anu cuntrullatu in a semaine. Dopu u primu prucessu, Jenna addivintò assai malatu. Iddu m'hà dettu chì u corpu in corta abbruciava, a debulezza forte è a vista sfucata. Dopu à quessa, l'altri sintomi anu aghjustatu: a visione cuminciò à fà cascà, ella cumencia à pruteghja malamenti, perde sempre perde u pensamentu. Aviu era scantatu. A moglia stalla in a clinica, è i medichi si sparghje e mani. Aghju avutu chì m'hà deve esse ghjusta à Jenna à u ghjornu. Partiu da u filmu pè mantene a mo mòglia vivu. Pensu chì u sacrifiziu ùn ci hè vanu.
Chuck Norris

Dopu questu, Chuck hà parlatu cumu cuminciaru à cummattiri li cunziquenzi di l'intruduzioni di gadolinium in u corpu:

"Ciò chì pudete fà in u salottu di a clinica quandu era chjinatu è andà? Di sicuru, per circà a salvezza. Torturàimu i medichi in u sughjettu, induve Ghjena hè stata in relazione di ciò chì puderia avè causatu tali cambiamenti in u corpu. U persunale di l'istituzione ùn pudemu micca dì nunda, appena ch'elli ùn capinu micca a natura di i mo penis. Dopu questu, a moglia scacciò nantu à l'Internet, è spettavanu sopra à l'articulu chì parlava di i terribbili consegni di gadolinium nantu à u corpu umanu. Dopu fattu, avemu cuminciatu à scrive à e altre cliniche nantu à questa mena, ma a risposta hè unu: u gadolinium ùn hè micca preghjudiziu à u corpu di u paci. Questa cuntinua duranti 5 simane finu à truvammu una clinica in Nevada, chì discrivia a toxicità di gadolinium. À quellu tempu a me moglia ùn puderebbe sfruttà, perchè u dulore in i musculi hè stata insupportable. Ella perde più di 7 chilò di u so pesu, è ùn pò micca solu brusgiate è inghjola. Dopu quì, urganisantemu abbandunatu per sta clinica in Nevada, induve a me moglia hè stata sia inguia per 5 mesi longu. Hè una pruvenzione di batta, micca solu per ella è per mè, ma ancu per i nostri zitelli. Tutti i ghjorni, avemu vistu Ghjenna, aghjunghjenu un cunfettu cù una medicina specifica chì sguassate i metalli pesche da u corpu. Hè una lotta piglia assai difficultu, durante ellu ci avemu visitatu da diverse pensioni. In ogni cosa, eru 100% sicurità: ùn aghju micca da lascià a mo mòglia, ancu s'e averu scurdatu di tuttu.
Chuck Norris cù a so moglia è i zitelli
Leghje ancu

Chuck è Jenna giurisduali l'imprese farmacéutica

A lotta di Jenna è a so famiglia cù e cunsequenze di Gadolinium cuntinua finu à questu ghjornu. Se cullite tuttu u cuntenutu da e cliniche, u monte gastu di trattamentu ascuntaru à più di 2 miliuna di dati. Sapendu chì assai famìglie ùn anu micca dichjarazione, u Norris ciuvete hà decisu di cummattiri cu l'usu di i gadolinium di gadoliniumu in pratica mèdica. Scurranu una demanda in u tribunale di San Francisco, chì accusò 11 farmacéutici di a distribuzione di droghe periculosi. Inoltre à u fattu chì l'attore è a so muggheria esce attraversu l'usura di droghe chì cuntenenu gadolinium, insistenu à cumpensazione per u danni morali, chì hè statu in 11 millioni di dati.

Pensemu, i preparatori cù gadolinium sò intrutu in u pratica medica da u 1980 anni. Hè stati testati nantu à elli per più di un milionu di persone è u publicu hè micca cunnisciutu di i fatti di effetti naturali di u gadolinium, cum'è a famiglia di Norris.

Jenna Norris