Kirsten Dunst per a rivista InStyle - bella session di foto è intervista interessanti

L'altru ghjornu u strumentu di cinema americanu Kirsten Dunst viru à Londra in order to collaborate with the magazine InStyle. A stilla di 33 anni hà participatu à a sessione di foto è dete una entrevista divertida chì tocca à parechji aspetti di a so vita.

Interessante intervista cù InStyle brillanti

Eppuru, i lettori di a rivista sò assai interessate in a vita persunale di l'attrice è a so cace in Hollywood. Per quessa, e quistioni a Kirsten eranu assai diversi.

A primu domanda stavatu per InStyle hè stata a causa quandu Dunst ùn hà micca ricevutu u Globu d'Urra per u so rolu in a movie Entrevista cun un Vampire. Kirsten rispose senza esità: "Avete statu dichjaratu chì venerate, è u Globu d'Urraghja sarà mine. Ma i pòpuli si eranu sbagliati. Quandu ani annunziatu u vincitore, sò stata attente à a ricumpensa chì dopu à sente un altru nome chjaru à chiancià. Allora a ghjente u circondu ghjunghjeva ghjustu, dicendu chì aghju zappatu a mo riti. Dopu quì ch'e aghju cunclusu chì mai sottestimanu l'nimicu ".

A siconda dumanda, a risposta à quale InStyle avia interessatu, era se Kirsten Dunst era pronta per cambià a so apetta per l'aiutu di u rolu. "Quandu era statu invitatu à agisce in" Spiderman ", aghju datu una cundizione: Aviu avè bisognu di riparà i mio denti, perchè anu curbe. Tuttavia, in questu momentu, ricordò a parolla di Sophia Coppola chì, se mi vulia esse "una persona normale" in Hollywood, allura ùn avissi micca cambiatu u mo denti à quelli artificiales. Allora aghju dettu: "Ùn fate micca fàlla, perchè i dentali tortu sò esattamente ciò chì mi face mi speciale". In a mo vita, ùn aghju micca a chance di cambià nunda in a mio apparenza. Ùn sò micca prontu à rende chì ùn sò micca ", disse l'attrice.

A terza questionia era a relazione trà Kirsten è l'attore Garrett Hedlund. "Avà pensu chì tuttu ciò chì avemu fattu hè ghjustu. Semu libbirtati è ndipinnenti in i nostri azzioni, ma à u listessu tempu sò assai vicinu. Prima faciu un sbagliu, pruvatu di fà tuttu cù u mo amatori, è avà capitu chì era per quessa chì ùn aghju micca relazioni. Veju a mo riflessione in Garrett. Hè quellu chì facìssenu cumprà una famiglia ", disse Kirsten.

A quarta dumanda dumanda da a rivista parmettini di u matrimoniu. "Sò unu di quelli chì vulianu casu. Si questu vicinu à quaranta anni, a cerimonia serà più modesta: un casale, cena è di ballu in u cerculu d'amici è di famiglie, "Kirsten concluí.

Leghje ancu

Photoshoot per a rivista InStyle

I travagli cù fotografie in Dunst hè bonu bonu. Questa ùn hè micca a prima rettrazioni in a quale a parte di a so picciocca parte, è ogni volta l'attrìzia volte esse diventata. In e pagine di a rivista "InStyle", li lecturi virannu a Kirsten in una varietà di l'imaghjini, quale hè assai seguenti.